Mickidod Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 JEg får en felmelding der det står BAD SURFACE? wtf..d gjeller da når jeg spiller cs... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Hva har dette med overklokking å gjøre? Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Forum -> Overklokking -> Data/overklokking generelt Dette er da GENERELT? ikke noe problem å spørre om slikt her da... Er så morsomt at folk som ikke er moderatorer skal passe på morsomt, nå gjør jeg det selv. thihi Men desverre så har jeg NULL peiling på CS, og har ikke vært borti den feilmld... Håper noen kan svare deg:D Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Tusen takk...hvertfall EN snille her Endret 25. juni 2004 av Mickidod Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Höres ut som problemet er: Noen av teksturene som ligger paa harddisken er ödelagt. Pröv aa legge inn spillet paa nytt. Hvis dette ikke fungerer kan det vaere skjermkortet som ikke er kompatibelt, enten med directx versjonen, opengl eller hva det skal vaere. Pröv aa skift rendering metode fra opengl til direct3d eller omvendt Hva har du i pcen din? Lettere aa finne ut hva som er feil da Endret 26. juni 2004 av Kevlar Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 JEg får en felmelding der det står BAD SURFACE? wtf..d gjeller da når jeg spiller cs... Mulig du kunne trenge en formatering av harddiken din... Du har jo kjørt med overklokka AGP og PCI(som igjen påvirker IDE, tror jeg... ) Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Mulig du kunne trenge en formatering av harddiken din... Du har jo kjørt med overklokka AGP og PCI(som igjen påvirker IDE, tror jeg... ) Alvorlig talt, det er mye styr for lite ull. At det er noe kluss med IDE er hvertfall ikke det som lager denne feilen! Ikke lurt aa tipse folk som trenger hjelp basert paa ting du bare tror Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg har en xp 2800+ 512 (pc2700) Hoved kort epox,,,,,skjerm kort (Nvidia Geforce DDR 32mb,,.,.,.,, Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg har en xp 2800+ 512 (pc2700) Hoved kort epox,,,,,skjerm kort (Nvidia Geforce DDR 32mb,,.,.,.,, Legg inn spillet paa nytt. Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 jeg har minst 8 ganger,,,, Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Mulig du kunne trenge en formatering av harddiken din... Du har jo kjørt med overklokka AGP og PCI(som igjen påvirker IDE, tror jeg... ) Alvorlig talt, det er mye styr for lite ull. At det er noe kluss med IDE er hvertfall ikke det som lager denne feilen! Ikke lurt aa tipse folk som trenger hjelp basert paa ting du bare tror Syns ikke det rådet er værre enn de som f.eks sier "Skru opp vcore til 1,8v og skru opp FSB til 200"...o.s.v,uten å engang spørre f.eks hva slags hovedkort de har! Hvis du ser litt i Mickidod's andre innlegg i andre tråder, ser du at han har fått litt varierende råd, og ikke alle har vært like gode... Så med en PC som har vært igjennom det hans har, ville jeg personlig formatert, og da sier jeg det! Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 ok..takk for det...d skal jeg Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 1. Feilpostet 2. En stygg feil melding, er hvis jeg sier: "Din idiot, du må svinge til venstre", mens jeg egentlig skulle ha sagt: "Du må svinge til høyre", og resultatet er at han kjører i veggen og ødelegger bilen. En "feilmelding" er noe helt annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg