kloppen Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Kupevifta fungerer kun på full fart og stopp, noen som vet hva som er feil og hvordan det fikses? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Tipper at bryteren og/eller seriemotstanderen er brennt. Lenke til kommentar
kloppen Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Bryteren virket så det er nok noe annet... Hvordan fikse det og hvor kommer jeg til den ødelagte delen? Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Bryteren virket så det er nok noe annet... Hvordan fikse det og hvor kommer jeg til den ødelagte delen? Ta fram et multimeter Og hvis du ikke vet hva det er eller hvordan det brukes; Dra til et verksted som kan litt elektronikk Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hei Jeg har samme problem med min Rekord -86 mod, bare full fart ellert stopp. Vifta mi ble plutselig bare slik, og etter jeg har pratet med diverse personer har jeg kommet fram til at d er seriemotstandene som er brent av... D er to motstander som gir deg 0-1-2-3 innst. på vifta. Jeg fikk høre at på Rekorden min ligger motstandene i selve viftehuset, det betyr at det blir en hel jobb å skifte det ut (ut med hele dashbordet + flushing av hele kjølesystemet++) og det vil koste en del cash! Tror jeg får leve med ingenting eller alt, men har vurdert tanken å innst. noen PC vifter her å der... hmm.. Lenke til kommentar
eab Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 på de fleste biler er disse motstandene festet på selve viftehuset/viftemotoren ja. Det kan hende du kommer til her ved å åpne panseret og ta vekk plastikken over viftehuset. Jeg hadde samme problemet som dere på scorpioen jeg hadde, det var skifta på 2minutter (medregnet tida jeg brukte til å skru av delene fra delebilen). Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 På Volvo 700 serien sitter viften på høyre side inni bilen. Under hanskerommet, ta vekk platen der, også kommer du til 3 eller 4 skruer. Torx, om jeg ikke husker feil. Skru løs, ta ned hele viftemotoren, og inni der kan du sjekke om alt er ok. På min Volvo 740 Gle 1984, så satt det en en "klump" med motstandere, i en hvit plate, påskrud Viftehuset. Men den var med AC, men tror det er likt på din også. MvH WB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå