the_fire Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg har en Nokia 6230 og lurer på om jeg får et program som kan gjøre skjermen helt hvit. Da tenker jeg på hele skjermen. Det med å ta bilde av en hvit bakrund blir liksom ikke nok. Jeg tenkte at den hvite skjermen skulle bli fin som en lommelykt Mener å ha lest ett eller annet sted om et slikt program, men kan ikke huske hvor. Programmet må være gratis... Ellers kan jeg kjøpe en lommelykt Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Det er et program som heter 'Torch', men det er kun laget til Symbian-baserte mobiler. Men, hvor mye er det som ikke blir hvitt med et bilde som er helt hvitt? Blir vel kun teksten helt nederst på skjermen det? Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Det er et program som heter 'Torch', men det er kun laget til Symbian-baserte mobiler. Men, hvor mye er det som ikke blir hvitt med et bilde som er helt hvitt? Blir vel kun teksten helt nederst på skjermen det? Nix,hele skjermen blir hvit eller en annen farge om du vil. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Nix,hele skjermen blir hvit eller en annen farge om du vil. Jeg tenkte på 6230, om man tar et bilde av et papirark, da blir vel ikke skjermen helt hvit? Bare teksten nederst på skjermen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå