Saruronny Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Dette gjelder versjon 1.0. Det er mulig AI'en har endret seg i oppdateringene, men det har jeg ikke sjekket. Dette skjedde meg på siste bane på expert vanskelighetsgrad: Bomben er plantet, jeg er død, men botene klarer å ta alle terroristene. Alle kravene for å klare banen er oppfyllt, det eneste som mangler er å lede med to runder. Stillingen er 6-5 til oss og hvis boten desarmerer bomben vil vi klare banen! Boten har til og med en defusekit. Han finner bomben og setter seg ned, men luringen starter ikke å defuse.. Han LADER våpenet sitt, tar så fram kniven og løper vekk. Han HADDE rukket det hadde han defusa med en gang. Hvorfor lade våpenet når det ikke er flere igjen på det andre laget? Dessuten burde han ha ladet PÅ VEI mot bomben. Tidligere denne runden drepte vi terroristen med bomben på bombeplass A. Botene på laget mitt sitter der en stund og passer på, men løper så til bombeplass B og setter seg der. HVORFOR DET!? Terroristene kan jo ikke plante der uten bomben... Runden før dette er det en bot igjen på laget mitt. Han er rett ved bombeplass B når bomben blir plantet der. Han begynner å løpe mot bombeplass A, som er lengst unna, men støter på noen terrorister som løper for å campe i nærheten av bombeplass B. Han dreper to stykker og fortsetter så mot bombeplass A. Så blir han skutt i ryggen og snur seg, men terroristen går bak et hjørne. Han vender om igjen og FORTSETTER mot bombeplass A.... Så blir han skutt i ryggen igjen og dør. Hordan er det mulig å programmere botene så idiotiske (til tider)? Selvfølgelig er jo bomben der terroristene kommer fra, og dessuten er den bombeplassen noen sekunder unna, mens den han velger å sjekke er betydelig lenger å gå til. Dette er "hysterisk morsomt" når man sitter time ut og time inn og prøver å ta siste bane på expert... Man gjør nesten alt riktig, men så ødelegger botene alt. En annen ting er at botene nesten alltid foretrekker å skyte på deg først.. Utallige ganger har jeg hatt med meg lagmedlemmer når jeg har møtt på en terrorist. Jeg går rundt et hjørne for å få dekning, og botene skyter på hverandre i to, tre sekunder før jeg kommer fram igjen. Det første som skjer når jeg viser meg er at terroristen slutter å skyte på de andre på laget mitt, som han nesten har drept, og begynner å skyte på meg istedenfor... Dette skjer spesielt når terroristen har rukket å fyre av mot meg før jeg kom rundt hjørnet. Andre ganger hender det at botene på laget mitt nesten ikke ragerer når de møter terrorister, mens terroristene reagerer med en gang og skyter. Jeg tror det er mest vanlig når de er i "følge etter meg" modus. Jeg synes botene er ganske bra programmert totalt sett, og jeg skjønner det er vanskelig å programmere, men noen ting er helt latterlige... Edit: Og når botene sier de skal passe på bomben (hvis vi har tatt terroristen som hadde den), så stikker de alltid av med en gang uansett. Hvis noen andre har opplevd noen morsomme historier så kom gjerne med dem. Endret 25. juni 2004 av Saruronny Lenke til kommentar
magh Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Hahah, dette er nesten en sak for spokker jones. Kan du forklare hva som er så utrolig morsomt med en dårlig kodet AI? Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) *ruller rundt på gulvet og ler meg skakk i hjel* Edit: Det var ikke så hysterisk morsomt da, men dumt var det i allfall Endret 27. juni 2004 av Dasset Lenke til kommentar
Saruronny Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Jeg skrev "hysterisk morsomt" i gåseøyne fordi jeg mente det ironisk, men noen ganger gjør de så dumme ting at det er litt morsomt. Er det ingen andre som har historier? Endret 28. juni 2004 av Saruronny Lenke til kommentar
eQunix Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Jeg skrev "hysterisk morsomt" i gåseøyne fordi jeg mente det ironisk, men noen ganger gjør de så dumme ting at det er litt morsomt. Er det ingen andre som har historier? Har aldri spilt CZ, men vis du har veldig lyst kan jeg alltid's finne opp en Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 botter suger i alle spill! ikke bare cs, men det der var jo ekstra dumt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå