epifant Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg har plutselig fått et problem når jeg bruker Xplorer. Alle nye browservinduer åpnes bittebitte små. Ufattelig irriterende å alltid måtte maksimere vinduene før det er mulig å lese noe... Jeg har ingen problemer med selve startsiden, den er alltid fullskjerm. Men alt av linker og nye vinduer (selvfølgelig ikke pop-up reklamer..) er akkurat så store at de øverste ikonene får plass. (Xplorer-ikonet, minimer, maksimer og lukk). Hva må jeg gjøre for å få en slutt på dette?? Alle i familien har hver sin brukerprofil, og det er heldigvis bare meg som har dette problemet. På forhånd takk Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Åpne ET vindu og gjøre det så stort som du vil ha det. Deretter lukker du det og neste gang skal alle vinduer ha den størrelsen. Hvis ikke er det noe gæærnt Lenke til kommentar
knappy tha muthafuckin' slappy Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 har ikkje akkurat så mye med saken å gjøre, men hadde eg vært deg hadde eg lasta ned ein ny nettleser. klarer ikkje noe anna enn opera lenger, det er sååå mye lettere! www.opera.com/download Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Mener å huske at IE husker størrelsen hvis du trykker Ctrl knappen mens du lukker vinduet. Lenke til kommentar
knappy tha muthafuckin' slappy Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 vil bare legge dette til det eg skreiv rett der oppe: http://www.dagbladet.no/dinside/2004/06/25/401543.html Lenke til kommentar
epifant Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Å maksimere vinduene og lukke dem funka ikke. Ei heller å holde inne ctrl mens jeg lukka dem. Men takk for gode tips. For de av dere som lurer, sitter jeg nå å poster i Opera Har hatt altfor mye føkk med Xplorer til at jeg gidder å styre med det noe mer Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Da har du noe spyware eller lignende som tuller til. IE husker bestandig vindusstørrelsen på det siste vinduet du lukket neste gang du åpner den. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Å maksimere vinduene og lukke dem funka ikke. Du må ikke maksimere vinduet, du må dra det ut til den størrelsen du vil ha det, også lukke det. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Jo, det virker å holde Ctrl når man lukker vinduet. Men OBS: det må være det siste IE vinduet. Hvis du har et annet IE vindu åpent mens du gjør dette så virker det ikke. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Jo, det virker å holde Ctrl når man lukker vinduet. Men OBS: det må være det siste IE vinduet. Hvis du har et annet IE vindu åpent mens du gjør dette så virker det ikke. Funker ikke hos meg. Når jeg klikker på explorer-ikonet åpnes IE alltid maksimert, men linker åpnes fremdeles i liten størrelse. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Mitt beste råd vil naturlig nok være: Mozilla! Aldri det problemet. Ei heller popups eller annen plagsomme greier som virus og lignende :-) Lenke til kommentar
So|o Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Mitt beste råd vil naturlig nok være: Mozilla! Aldri det problemet. Ei heller popups eller annen plagsomme greier som virus og lignende :-) Hadde brukt Mozilla hvis det hadde fungert på alle internett-sider Har brukt Firefox, men måtte alltid bruke IE som "backup" på enkelte sider.. Holder meg heller til en nettleser som funker på alle nettsider enn å styre med 2 forskjellige Endret 26. juni 2004 av asdfgh Lenke til kommentar
Gef Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 -Feilpostet Dette har noe med windows å gjøre, dermed er denne tråden feilpostet. Flyttes over til Windows forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå