kentiver Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg oppgraderte fra Windows 98 til 2000 på en gammel maskin (450mhz pentium 3), problemet er at før jeg oppgraderte, så låste pcen seg hver gang man koblet noe inn i usb porten, men etter at jeg oppgraderte virket de igjen, men nå virker ikke mus og tastaturporten i windows lengre, tastaturet virker i biosen, men ikke når jeg kommer inn i windows, da lyser det bare i NUM LOCK lyset hele tiden, men skjer ingenting når jeg prøver å bruke tastaturet eller musa, noen som vet hva som kan gjøre det? La merke til at tastaturet ikke blir installert, er det noen måte å tvinge det på? Eller går det an å slå av USB portene? Siden det kanskje kan være problemet? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Det maa jo vaere noe riv ruskende galt med hovedkortet Lenke til kommentar
Stenberg^ Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 har du slått på ps2-porten i bios? hvis det går og musa virker i windows, så innstallerer du tastaturet i windows hvis du har driverne. gjør som følger. Gå inn på min datamaskin og kontrollpanel og så legg til ny maskinvare. klikk deretter på at du vil velge maskinvaren selv og så på tastatur. du innstallerer det ved hjelp av "har diskett" prompten. og så skriver du inn plassen der driverne ligger og klikker neste. da skal windows innstallere det. Tror det skal gå .... prøv det ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå