Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Iexplore oppfører seg rart..

Anbefalte innlegg

Min internet explorer har oppført seg rart i det siste. For det første henger det seg ofte når jeg åpner flere vinduer. Iexplore.exe får da 100% CPU-usage. Det kommer også 2 Iexplore.exe i taskmanager.

Det andre som er rart er at hvis jeg trykker på en link til en zip-fil for å laste den ned, skal jeg få valg om å åpne eller lagre på disk, men nå lastes filen automatisk ned til temp-folderen.

Hva kan dette være?

Takk for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme problemet, eller noe lignede. Hver gang eg opner iexplorer så låser den seg i 30sec før det skjer noe som helst.

Når eg laster ned store filer klikker downloaden etterhvert osv.. plagsomt i lengden.. :(

Bruker nå opera, synst det er blitt mye bedre en iexplorer. :wee:

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle ikke ie vises flere ganger i taskmanager? IE er da et helt vanlig program, og programmer kan åpnes flere ganger.

Det kommer av at du har trykke på IE snarveien din to ganger ;)

Det med zip filer har jeg også hatt problemer med.. Prøv å kjør ad-aware, og diverse andre spyware programmer!

Lenke til kommentar
Vær så snill, HOLD KJEFT om det hælvetes Opera. Du kjøper deg vel ikke ny bil når du punkterer, gjør du vel?

Interessant reaksjon...

For å fortsette resonnementet ditt, du vil da vel ikke fortsette å kjøre en gammel rustholk av en bil som i mange år nå allerede har vært utgått av produksjon (-> IE) dersom du kan få deg en splitter ny helt gratis som i tillegg får forbedringer og oppdateringer hele tiden (Firefox eller Opera)? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...