monstar Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) nice mod!, dette er ikke for å kritisere,men fargen på kabinettet var litt "tam". Endret 6. august 2004 av monstar Lenke til kommentar
Brakballe Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Masse vifter og bra temp = badFå vifter og bra temp = Good Nice kabinett da. Masse vifter & lav hastighet = good Få vifter så hyler = bad Gjennomtrekk til 1000.- Nytt bilde komme etter sleeving + 2 x IDE UV blå.. Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Ja, da er det jo greit Jeg har kun 3 vifter i bruk, 1 CPU og 2 i front... på lave hastigheter men har allikevel årleit temp. Men så har jeg litt mindre kabinett enn deg da Lenke til kommentar
Brakballe Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Ja, da er det jo greit Jeg har kun 3 vifter i bruk, 1 CPU og 2 i front... på lave hastigheter men har allikevel årleit temp. Men så har jeg litt mindre kabinett enn deg da Oplegget er at både CPU og GPU (Fx5900 @ 480/935) er overklokka skikkelig og produserer varme som bare f... I tillegg så er det sommer med romtemp her på gjerne 29 grader så nå er system temp generelt kun 2 grader over rommet. Jeg har fire vifter foran, en i viftestyringspanelet (liten fjott uten betydning) + en foran hver HD-kassett dels for kjøling av HD og en i bunn. Så er det tre som exhaust bak. I tillegg så er det to i PSU en i HD-skuffa + CPU. Så 15 stk. er litt 'juks' å si.. Selve kabisset har 6 stk ekstra, resten følger med GPU, CPU, panel & PSU. Så må bare sleeving-kit'et dukke opp snart ! Endret 7. august 2004 av Brakballe Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 den kassa der var det noe eget over ja! kult laga til det der. Lenke til kommentar
Brakballe Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Hmm.. det ser ud som at jeg må hive inn en blå katode til for å få perforeringen til å lyse jevnt.. (?) Ellers happy med fargen å sånn, faktisk mest happy med den hjemmelagde fasongen på vinduene.. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Fett kabinett det der . Gled deg til sleeving-kittet kommer, kommer til å se enda bedre ut da. Har akkurat sleevet med grønn UV reaktiv selv, og det blir nice effekt, så håper du får det bra til. Keep up the good work! Lenke til kommentar
Brakballe Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Warning: Går snart sleeved, 2 x UV katoder til, rydder skikelig opp, nye bilder.. så bler detta så purrfeckt att det går ikkje ann.. 10 katoder i samme kabbiss er ikke overkill ! Oplegget er at jeg kan veksle mellom "bright bule" på dagen å moody "UV" på kvelden.. (Venter på de siste 30 cm UV katodene ) Så en ny runde med skikkelige bilder... Tvi-tvi.. Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Du kan jo snart starte bordell du neida bare tuller, det blei ganske kult synst ej litt for masse lys etter min smak da men, har bare 1 bubbel light å 1 80mm led vifte. men bubbel lighten er som oftest av Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Veldig bra Cheief modd! Vinduene ruuler jo bare alt! STÅ PÅ! Keep modding Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 En av de bedre chieftecene jeg har sett. Endelig noe annet en standardvinduet . Lakk hadde vært tøft *hint hint.* Lenke til kommentar
Brakballe Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Nå trur jeg er ferdig for en stund : (28.8k modem warning ! ) VroOom sa viftene, alle 15..... Så update over siste nytt b.l.a. sleeve å rydde.. Hekken må beundres en gang til synes jeg da.... Even better at night (2 x blå katoder på her + de midterste vidtene er blå LED's... Welcome to da UV shine ! Ja, 10 katoder på en gang uten dør gang ER overkill... For ordens skyld er det 4 UV + 4 blå + 2 blå ringkatoder på de midtre bakre viftene på hvert sitt brytersett. UV at night med døra på.. Blått med døra på.. Øverste vindu med Marlin forvirra i mørket med "UV-planter"... Nederste vindu.. Kenny glor.. Joa.. kunnet sleevet mere men for en h***** jobb med det som var.... Noe vanvittig med ledninger det ble, men heldog vis en del plass ved siden av PSU og dreva.. Så: Har jeg blått til dagen, UV til kvelden og sleevet ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå