Laman Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Har planer om å kjøpe en GameCube. Så jeg tok meg en tur til elkjøp, og der hadde de gamecube til 795,-. Men så når jeg tok opp pakken for å se om Zelda TWW var med, så sto det ingenting om det var med noe spill i hele tatt! Er det med Zelda? Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Zelda TWW er ikke med på pakken til 795. Men noen butikker har GameCube med Zelda Collection til 795,-. F.eks Spaceworld. Veit ikke om Elkjøp har den.. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Har planer om å kjøpe en GameCube.Så jeg tok meg en tur til elkjøp, og der hadde de gamecube til 795,-. Men så når jeg tok opp pakken for å se om Zelda TWW var med, så sto det ingenting om det var med noe spill i hele tatt! Er det med Zelda? Pakken har som , overnevnte sa, ikke WindWaker. Dog har den Zelda:OOT og Zelda:MM, en WW demo og et par. gamle Zelda klassikere fra tideligere konsoller. Hvis du ikke har spilt de tideliger Zelda spillene er dette en knallsjanse, uansett om du har eller ikke, en knall-pakke til billig penge. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Står ikke noe om hva som er med i gamecubepakken verken på Elkjøp eller Spaceworld. Sikker på at det er med spill? Hvor kan jeg få tak i pakken med WW? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Står ikke noe om hva som er med i gamecubepakken verken på Elkjøp eller Spaceworld. Sikker på at det er med spill? Hvor kan jeg få tak i pakken med WW? Ser dårlig ut ja! Tilbudet må ihvertfall ha sluttet omgående for jeg mener å ha sett det et eller annet sted de siste dagene...... Lenke til kommentar
Laman Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Følger det med memorycard da? Hvis man må kjøpe spill, memory card og sånn som tillegg, så blir det jo egentlig ikke noe billigere enn Xbox i hele tatt! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Følger det med memorycard da?Hvis man må kjøpe spill, memory card og sånn som tillegg, så blir det jo egentlig ikke noe billigere enn Xbox i hele tatt! Ikke memory card med heller nei. Et greit memory card får du får 300,- Lenke til kommentar
Laman Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 300! Huffda. Og ingen spill. Menmen, har bursdag snart så får nok råd. Lenke til kommentar
Lars42 Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Kjøpte gamecube på elkjøp,fikk zelda collection ved disken.795kr. tilbudet varte ut denne uka iflg annonseavisa til elkjøp. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Kjøpte gamecube på elkjøp,fikk zelda collection ved disken.795kr. tilbudetvarte ut denne uka iflg annonseavisa til elkjøp. Fy faen! Jeg må seriøst få spart opp penger hvis det skal bli noe Zeda. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Kjøper GameCube i morgen. Men det MÅ da vere med håndkontroll? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Kjøper GameCube i morgen.Men det MÅ da vere med håndkontroll? Ja. Håndkontroll er med! Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Bare noen av pakkene er bundlet med zelda collection, de henger på utsiden i såfall Lenke til kommentar
Laman Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Kjøper GameCube i morgen.Men det MÅ da vere med håndkontroll? Ja. Håndkontroll er med! JEHAAAA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå