jogrba Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Hei. Det er en som vil selge meg en Sony VAIO PCG-K115Z for 9300 kr, og jeg har med det et par spørsmål til denne bærbare PC-en: - Er det høyt støynivå på denne? Jeg kjøper nå bærbar til bruk på universitet og trenger dermed en stillegående til bruk i lesesaler o.l. Den har Mobile Intel® Pentium® 4 processor 3.06 GHz prosessor. - Bråker ikke denne mer enn Centrino? (I så fall, hvor mye mer?) Hilsen Jo Lenke til kommentar
Filla Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Desktop cpu i bærbare er ikke å anbefale, en slik krever såpass med viftekjøling selv i idle at den nok er hørbar. Hva som er plagsomt høyt er imidlertid svært individuelt. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Vil du irritere dine medstudenter på lesesalen så kjøp den, ellers så hold deg unna. Finn en laptop med m-prosessor ( råder mye forvirring, men det er det som du kaller centrino) Se på multicom, der får du til rundt 10k Lenke til kommentar
jogrba Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Er "Intel® Pentium® M" og "Mobile Intel® Pentium® 4" samme prosessortype? Eller er det Centrino og "Intel® Pentium® M" som er det samme? Jeg snakket dessuten med en som har denne PC-en og han sier den ikke lager støy i det hele tatt, selv om den altså har P4-prosessor... Lenke til kommentar
Filla Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Er "Intel® Pentium® M" og "Mobile Intel® Pentium® 4" samme prosessortype? NEI Pentium -m er CPU-delen i Centrino oppsettet (som består av Intel HK,P-m, Intel Wlan) P4 Mobile er Intels gamle mobile CPU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå