colaboks Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Går det ann å ta harddisken fra en Ipod 10gb å putte den i en slags liten harddiskboks med fire-wire og USB 2.0 slik at man får en veldig liten ekstern harddisk???? Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Hvofor vil du gjøre dette!? Ipoden kan da kobles til både usb2 og firewire slik som den er... Endret 25. juni 2004 av bensinkanna Lenke til kommentar
staljin Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Tror han har en iPod som er gått rett vest, så lurer han på om han får noe ut av den HD som er i iPoden. Det går, sikkert, fint hvis det er en 2.5" HD. Staljin Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Det er vel 1,8" disk i iPod er det ikke? Det var kanskje iPod Mini det..?! Vel, men mindre modifikasjoner kan nok 2,5" ekstern kabinett fungere uansett, men har overhodet ikke vært borte i dette. Sjekk www.komplett.no eller lignende for harddiskkabinett. Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Det må jo være en microdrive av noe slag, no way om det er plass til en 2,5" + batteri + kretser (+ledninger, etc) inni den boksen.. Endret 26. juni 2004 av The.Arisen.One Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Det må jo være en microdrive av noe slag, no way om det er plass til en 2,5" + batteri + kretser (+ledniger, etc) inni den boksen.. Vel, etter det jeg kjenner til, så får en ekstern HDD strøm via USB eller FireWire. Correct me if I'm wrong. Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) iPod trenger jo strøm, da mann Eller sagt på en annen måte: 2,5" HDD+ iPod-batteri + kretser, ledninger, etc inni iPod-en.. Endret 26. juni 2004 av The.Arisen.One Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Jo, men nå er det snakk om å kun ta HDD'en fra iPoden. Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Tror han har en iPod som er gått rett vest, så lurer han på om han får noe ut av den HD som er i iPoden. Det går, sikkert, fint hvis det er en 2.5" HD. Staljin Det var egentlig dette jeg svarte på, da. For hvis du møter et merkelig HDD-format, kan nok mange møte veggen når det gjelder praktisk tilkobling + kommunikasjon med PC, ikke minst. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Hm, du har et godt poeng der. Ok, tror jeg misforstod hensikten til trådstarter. Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Slik som jeg ser det, er ikke alt i verden Plug&Play, dessverre.. Lenke til kommentar
pback Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Det er jo selvfølgelig ikke plass til en 2.5" hd i ipoden! Bruk tommestokk da mann! Den er 1.8" stor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå