alfern Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Nå har de jammen meg klart å få pakken min klar for sending..... Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Håper inderlig de vet hva de gjør... Det kan virke som at mye er utenfor kontroll og at det hersker kaos for tida. Har selv en ordre inne og sitatet på mail-purring er følgende: "Hei! Det er en stor glipp som har skjedd desverre, vi har store problemer med lagersystemet vårt og det gjør at vi ligger veldig etter på utsendelse. Vi håper at det skal rette seg i dag og i morgen." Sveinl. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Ser ut som at Komplett ordner opp gitt. Min bestilling fra 15.06.04 er nå pakket etter 3 runder med purring. Gjenstår å se når den kommer i postsystemet da, men endelig skjer det noe. Da blir det A64-S939 snart Sveinl. Endret 1. juli 2004 av Sveinl Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Håper at ikke dette har noen innvirkinger på varer som jeg har sendt tilbake pga feil på varen. Jeg trenger de delene tilbake veldig fort. Bestilte noen deler den 29.06.04 ser at den enda ikke har kommet på plukklista... Håper det ordner seg snart. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Skjønner ikke hva slikt kommer av. Jeg bestilte varer sent søndag kveld. Tidlig mandag morgen fikk jeg beskjed om at pakken var sendt, og tirsdag morgen lå den på mitt postkontor her i Oslo. Og jeg bestilte en del småting (og en stor ting) til en samlet verdi av ca. 4000 kroner. Det lengste jeg har ventet på at Komplett skal sende det jeg har bestilt (og alt har vært på lager) har vært da jeg bestilte noe lille nyttårsaften, og det ikke ble sendt før 4. januar. Men da hadde de visst mye å gjøre der inne. Ring de... det får vanligvis fart på sakene i følge andre her på forumet. Lenke til kommentar
alfern Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Egentlig er Komplett bare blåbær i forhold til f.eks pcutstyr.no. Iallefall om man tar i betraktning den erfaringen jeg hadde nå nettopp. Jeg fikk feil med en harddisk som jeg måtte returnere. Først fylte jeg ut returskjemaet på sidene hos pcutstyr, der står det helt klart at man ikke kan sende inn varen før man har fått returnr. Etter 12 dager hadde jeg enda ikke hørt fra dem, så jeg skrev en purremail til dem. Etter 5 dager fikk jeg svar, men ikke returnr. Det sto bare: Vi kan gjerne bytte disken din til en annen disk av et annet merke. Jeg sendte ny mail....fikk ikke svar på denne... Mandag prøvde jeg å ringe dem...ringte litt for seint. De stengte kl 15. Tirsdag prøvde jeg å ringe dem...flere ganger i løpet av kontortiden, fikk bare opptatt. Onsdag prøvde jeg å ringe dem...siden jeg var opptatt på jobb fikk jeg ikke tid å ringe før 14.30. Da fikk jeg beskjed om at de hadde sommertid og stenger kl 14. I dag ringte jeg dem....først rundt kl 11. Da sa telefonsvareren at supporten var for øyeblikket begrenset, og jeg måtte prøve igjen senere. Så ringte jeg et par timer senere og fikk endelig snakke med dem og ordnet med returnr. Så får vi håpe at selve returbehandlinga går litt raskere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå