_hauken_ Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Varene mine, som eg bestilde tysdag i førre veke, er no endeleg sent. Dette tok altså ei veke.... Etter å ha purra på salsavdelinga på mail, har eg fått beskjed om at dei har problem med lageret for tida, noko som gjer at dei slit med leveringa. Så det er nok berre å smørje seg med tolmod. Som andre har sagt kunne dei godt opplyst om dette på nettsidene sine, men då ville dei vel tape mange ordrar... Lenke til kommentar
FreeMan Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Bestilte noen varer fra Komplett i natt. Kan virke som jeg må vente en stund Ikke sett på ordren engang. Dessverre så hadde ikke Netshop.no hovedkortet jeg skulle ha. Sist jeg bestilte fra Netshop så hadde jeg det på døren dagen etter Lurer på om jeg skal avbestille på Komplett og finne en annen webshop som har hovedkortet. Vil jo helst ha varene før helga. Lenke til kommentar
mthorsg Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Det gjør du rett i tror jeg... Bestilte meg Bluetooth som jeg kan sette i USB porten.. De har den vist på lager, men de sender den ikke... Har noen tatt kontakt med komplett?? Endret 29. juni 2004 av mthorsg Lenke til kommentar
airguard Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Det gjør du rett i tror jeg... Bestilte meg Bluetooth som jeg kan sette i USB porten.. De har den vist på lager, men de sender den ikke... Har noen tatt kontakt med komplett?? næmmen er du ikke gutten med penga som er storhandler der da og kommer først i køa. Hehe bare spøker, måtta bare. Lenke til kommentar
FreeMan Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Når jeg sletter ordre hos Komplett er det normalt at den fortsatt ligger under "Åpne Ordre" ? Trodde at den forsvant fra systemet med engang. Lenke til kommentar
mthorsg Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Det gjør du rett i tror jeg... Bestilte meg Bluetooth som jeg kan sette i USB porten.. De har den vist på lager, men de sender den ikke... Har noen tatt kontakt med komplett?? næmmen er du ikke gutten med penga som er storhandler der da og kommer først i køa. Hehe bare spøker, måtta bare. Hehe.. Måtte bare være litt eplekjekk Lenke til kommentar
mthorsg Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Når jeg sletter ordre hos Komplett er det normalt at den fortsatt ligger under "Åpne Ordre" ?Trodde at den forsvant fra systemet med engang. Det gjør den hos meg også, men den blir sletta når du sletter den, så du kan bare ta det med ro.. Etter en dag eller 2 så ligger den der som kansellert. Lenke til kommentar
FreeMan Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Takk. Hadde vært kjedelig om varene hadde dukket opp om 3-4 uker :!: Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Merkelig at det er så store forskjeller i leverings/plukketid hos Komplett.no Hvis ordrene ble håndtert etter first-inn / first-out prinsippet, ville man jeg tro at ting ble mer gjevnt... Skulle nesten tro at Komplett.no har en treg og en rask pakkemann. Annenhver ordre kommer til den trege, og han bruker et par uker på å få neven ut av stumpen ... :!: Burde ikke overgangen til nytt lager/logistikksystem være ferdig snart nå? ... eller er det noe de ikke forteller oss Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 God Morgen, Som dere jo har fått med dere har vi hatt noen problemer med levering av servicepakker pga. en liten feil i vårt system. Det jobbes på spreng med å ta igjen denne forsinkelsen så raskt som overhodet mulig. Eventuelle oppdateringer vedr. situasjonen kan dere finne på denne nyhetssiden. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Det som er litt kjjipt med komplett er at de ikke kjører etter kø-prinsippet, men en stack. For de som ikke forstod den. Det skulle være morosamt :-) Lenke til kommentar
thrug Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 FILO? Uff, håper ikke det da. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Det som er litt kjjipt med komplett er at de ikke kjører etter kø-prinsippet, men en stack. For de som ikke forstod den. Det skulle være morosamt :-) Kjiper'n for den som legger inn bestilling rett før et stort bestillingsrush Lenke til kommentar
Roy E Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Jaja, jeg bestillte iaff. en creative zen mp3 spiller, som er ukens tilbud, i går, og dem sendte samme dag. En liten solskinnshistorie Lenke til kommentar
alfern Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Jaja...bestillingen min blir en uke gammel i morgen....får håpe noe skjer snart. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Krev 40% avslag siden varene snart er antikviteter Lenke til kommentar
airguard Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 God Morgen, Som dere jo har fått med dere har vi hatt noen problemer med levering av servicepakker pga. en liten feil i vårt system. Det jobbes på spreng med å ta igjen denne forsinkelsen så raskt som overhodet mulig. Eventuelle oppdateringer vedr. situasjonen kan dere finne på denne nyhetssiden. Den linken virka ikke ? (for meg) Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Den linken virket for under en time siden. da må de ha fjernet siden. Lenke til kommentar
rolfar Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Linken virker, men den siden burde komme opp FØR man bestiller. Jeg vil vite slikt på forhånd, og ikke etter jeg har bestilt. Lenke til kommentar
airguard Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 nå virker'n . (linken altså) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå