Gå til innhold

Selge gammlet kort; GeForce 3 ?


lpaul

Anbefalte innlegg

Heisann,

Har nettopp kjøpt nytt skjermkort, og har derfor ikke bruk for mitt gamle Gainward AGP GeForce3 PowerPack!! 64MB "Golden Sample" VIVO, TV-Out, DVI.

 

Dette var jo et relativt kjemebra kort når jeg kjøpte det, men er det noen vits å prøve å selge det, og hva kan jeg evt. få for det? :hmm:

 

Takker for aller svar!

 

Paul

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har sett helt nye GF 3 64Mb på expert tiller til 340kr.

 

Sett heller kortet i en gammel maskin eller ta vare på det til en fremtidlig server...

Bra råd. Du får ikke så mye at det er verdt tiden din for å selge det... (Du kan jo evt prøve qxl med minstepris på 500 spenn :green:)

Lenke til kommentar

Er enig med at det er bare å ta vare på det, en dag finner du ut at du vil bygge server med gamle komponenter og slenge inn Linux, da er det en meget grei ting å ha liggende ;) Greit å samle litt på deler, man tjener ikke akkurat på å selge når det gjelder dataverden, komponenter faller såpass fort i pris at slikt blir fort "verdiløst".

Lenke til kommentar
ta vare på det, jeg knuste mitt radeon 9800 pro for 3 månder siden...jeg sitter med mitt gamle nå

Hvordan i helvete klarte du det og hva mener du med knuste?.

 

OT: Er ikke vits i å selge greit å ha liggende, just in case det skulle skje noe. Har et GF 2 DDR kort liggende, bare hvis det skulle skje noe. Greit å ha...

Lenke til kommentar
Hvordan i helvete klarte du det og hva mener du med knuste?.

 

OT: Er ikke vits i å selge greit å ha liggende, just in case det skulle skje noe. Har et GF 2 DDR kort liggende, bare hvis det skulle skje noe. Greit å ha...

den ene "Pinnen man stikker in i agp porten ble svidd, den er helt svart...i don`t know why

Lenke til kommentar

Var jeg deg, så ville jeg tatt vare på det. Tro meg, hvis du noen gang kommer til å overklokke eller modde kortet ditt, så er det alltid greit å ha et kort i bakhånd i tilfelle noe skulle skje. Mitt Sapphire Radeon 9600PRO FE døde for en måned siden. Hva skulle jeg da gjort uten mitt Asus GF3 Ti200? Dessuten så funker det jo helt ok til de fleste spill, så lenge du ikke er avhengig av å kjøre alt på max.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...