Ezekuel Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Skal bytte ut min gamle 802.11 b router siden denne er treg og har dårlig rekkevidde. Men hvilken skal jeg velge? Det er viktig at den er rask og at den har veldig bra rekkevidde. Har sett på Asus SpaceLink WL-500G. Denne synes jeg virker bra. Har også hørt at Linksys er bra, og da lurer jeg på Linksys WRT54GS. Er denne bra? Og hvor kan man kjøpe denne? Kan noen hjelpe? Si gjerne ifra hvis det er andre trådløse routere som er bedre Lenke til kommentar
Ezekuel Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Er det ingen her som har erfaringer med Asus eller Linksysy? Kunne trengt litt hjelp.. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=263091&hl= Har forklart litt om linksys routeren her. Finnes Noen Linker på den tråden også. Har ikke studert så mange andre merker så vet ikke nok til å si at det ene er bedre enn det andre. Endret 25. juni 2004 av Lugmeister Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Så lenge man styrer unna D-Link (grunnet dårlig kompabilitet og disconnects) så går det vel greit, Linksys og Asus har jo fått bra kritikk. Sjekk testen Barbara.no gjorde av Asus WL-500G Endret 25. juni 2004 av lavizh Lenke til kommentar
Solidox_ Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Dette er vel to gode routere. Jeg har selv Linksys wrt54g og er fornøyd med den. En bonus med den, er at den kjører linux, noe som igjen gjør at man kan laste ned modda firmware (muliggjør lengre rekkevidde og avanserte funksjoner). Det finnes mye info om denne hvis du søker litt på nettet (bla. her). Det er vel en del webshopper som selger denne, bla. mpx.no der jeg kjøpte min. Vet ikke om de er billigst akkurat nå, men hva har vi vel produktguiden for... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå