Help me Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg tror jeg skal kjøpe Siemens CX65 ellr M65 men jeg vil se om det er noen som er like bra/bedre, til denne malen: Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner -Kalender: Ikke nødvendig, men greit -MMS: JA. -GPRS: JA. -WAP:JA. -Kalkulator: Gjerne. -JAVA: JA. -Email klient:Gjerne, men ikke nødvendig. -Spill:Ja, hvis ikke, skal det ihvertfall være mulig å laste ned. - Kamera: JA, 600 + piksler. (som Sam E700 og Siemens CX65 har, rundt der) Form - samme -Vekt: 70-130g -Antenne samme hva Skjerm Farge. - rundt 65000 farger -Størrelse på skjerm som en E700. -Touchscreen: Ikke nødvendig Pris: Jeg har mellom 0 og 3000 kroner til rådighet. BARE UTEN ABB! Diverse: -Merke: -Kamera: JA -Videokamera: GJERNE -Symbian: Vet ikke hva det er. -Triband:Gjerne -Infrarød port:JA -Bluetooth: Gjerne, ikke nødvendig. -Minne: Helst 6MB og oppover -Minnekort?: GJERNE, ikke nød. -Polyfoniske ringetoner: JA -MP3: Ikke nøb. -Radio:Ikke nød -Wlan: Hva er d? -3g(UMTS): Hva er dette? Batterilevetid: Så høy som mulig HUSK BARE UTEN ABB.! Lenke til kommentar
N-Gage2 Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Du har flere alternativer: -Nokia 3660 (symbian) -Siemens SX1 (symbian) -Siemens M55 -Siemens CX65 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Du har flere alternativer: -Siemens M55 Vet ikke hvor enig jeg kan si meg i M55. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Du har flere alternativer: -Siemens M55 Vet ikke hvor enig jeg kan si meg i M55. nei, men m65 kan vel ha en del av dem som m55 ikke har.. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 symbian = operativsystem for mobiler (akkurat som windows på pc`er) 3g = tredje genarasjons mobilnett som gir mulighet for overføring av større filer og åpner for videosamtaler Wlan = ja hva i pokker er dette? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Har du aldri hørt om trådløs nett? Det er hva Wlan er. Jeg sitter nå på en bærbar pc med wlan. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 da lærte jeg noe nytt i dag og men hva kan det brukes til på en mobiltelefon? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 da lærte jeg noe nytt i dag og men hva kan det brukes til på en mobiltelefon? Det brukes til internet blant annet og overføring av filer 11mb trådløst er ganske raskt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå