Lucas Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) #Hvis feil postet, kan administrator flytte den eller eventuelt slette den ?# I forrige uke (fredag) bestilte jeg ett hovedkort fra komplett.no og ga de ris fordi de hadde hatt HK'et inne i 5 dager uten å sende det ! da fikk jeg til svar at de skulle sende det så fordt så mulig og det endte med at de brukte fra kl 15.43 til 21.22 å plukke fram HK + DVD brenneren min ! og kortet ble deretter sendt sent dagen etterpå ! Pakkens final punkt var Narvik herav pakken må først til Oslo-Fauske.Narvik ! pakken ble vidresendt fra Fauske 9.45 i mårrest ! noe som skal ga de UTROLIG god tid til Narvik for å så levere pakken ! men det endte men at, Jeg ringte farsan, (han som skulle hente den) og spurte om han kunne ringe posthuset i Narvik for å sjekke om lastebilen fra Fauske var kommet og om pakken min lå på posthuset, men ikke scannet igjennom ! og da får han til svar at pakken ikke kommer før posten stenger noe som gjør at jeg sansynelig må vente til mandag fordi bor i Bjerkvik (2 mil unna) fordi farsan jobber ikke lørdager.. Og noe som sier at alle dager er søndager for posten ! surt eller hva ? Endret 25. juni 2004 av Lucas Lenke til kommentar
viranth Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Posten din var litt forvirrende, men jeg synes ikke dette var noe å rise komplett for. Posten Norge fortjener heller risen for å være trege Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) oisann.. poenget var ikke å rise komplett for noe annet enn å ha glemt bestillingen..og rise posten for noen trailersjafører på søndagstur ! men var irritert..mangler bare HK har ett midlertidlig HK så at jeg må vente så lenge p.g.a. posten er så treg må bare ut ! Endret 25. juni 2004 av Lucas Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 .... ikke så mye å gjøre med Posten dessverre..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå