Gå til innhold

noe til treg levering !

Anbefalte innlegg

#Hvis feil postet, kan administrator flytte den eller eventuelt slette den ?#

I forrige uke (fredag) bestilte jeg ett hovedkort fra komplett.no og ga de ris fordi de hadde hatt HK'et inne i 5 dager uten å sende det ! da fikk jeg til svar at de skulle sende det så fordt så mulig og det endte med at de brukte fra kl 15.43 til 21.22 å plukke fram HK + DVD brenneren min ! og kortet ble deretter sendt sent dagen etterpå !

Pakkens final punkt var Narvik herav pakken må først til Oslo-Fauske.Narvik !

pakken ble vidresendt fra Fauske 9.45 i mårrest ! noe som skal ga de UTROLIG god tid til Narvik for å så levere pakken !

men det endte men at, Jeg ringte farsan, (han som skulle hente den) og spurte om han kunne ringe posthuset i Narvik for å sjekke om lastebilen fra Fauske var kommet og om pakken min lå på posthuset, men ikke scannet igjennom !

og da får han til svar at pakken ikke kommer før posten stenger noe som gjør at jeg sansynelig må vente til mandag fordi bor i Bjerkvik (2 mil unna) fordi farsan jobber ikke lørdager.. Og noe som sier at alle dager er søndager for posten !

surt eller hva ? :cry::thumbdown:

Endret av Lucas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

oisann.. :blush: poenget var ikke å rise komplett for noe annet enn å ha glemt bestillingen..og rise posten for noen trailersjafører på søndagstur ! men var irritert..mangler bare HK har ett midlertidlig HK så at jeg må vente så lenge p.g.a. posten er så treg må bare ut ! :yes:;)

Endret av Lucas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...