Gå til innhold

Noen (tidligere) "hardcore" Worms2-spillere her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heh, må nok si at jeg tror jeg var god nok til å kalle med en hardcore roper faktisk. *Genialt* spill. Har kastet bort et par år totalt der inne ja. :w00t:

Samt det å bygge sånne metallting over hele banen og lage vegger, huus og hva enn som helst. Åh, den gode følelse.. :love:

Lenke til kommentar
Heh, må nok si at jeg tror jeg var god nok til å kalle med en hardcore roper faktisk. *Genialt* spill. Har kastet bort et par år totalt der inne ja. :w00t:

Fett, kom deg online da, så kan vi spille roper. :green:

Ikke at jeg er så vanvittig god da. :)

Endret av Endre
Lenke til kommentar

Har spelt Worms2 53289032593 kvadruppel ganger...var heilt hekta på det spelet. Først prøvde eg ein demo, og fekk fullversjonen til jul samma året..

Prøvde alt som var på det altså....ai ai ai...det var tider det. Ninja Rope, ja takk

Lenke til kommentar
Først prøvde eg ein demo, og fekk fullversjonen til jul samma året..

Samme her. Satt og spillte det dag inn og dag ut.

Endre: Send meg en pm så kan vi spille online!! (Og alle andre som vil spille) :thumbup:

Får se om jeg fortsatt kan Rope da. ;)

Endret av SpinNdre
Lenke til kommentar
At de gikk over til 3d ble bare teit :hrm:

Tja. Hadde også vært litt teit å slippe flere spill i samme gamle 2D-stil. Vi kan like gjerne spille de gamle spillene.

PS: Er det mange som spiller Armageddon og World Party online? Har ikke spilt de på en evighet. :green:

Lenke til kommentar

Om noe er hardcore så er det worms 1! Det har jeg spilt mer enn et par ganger. Worms 2 og utover hadde denne uvante tegneseriegrafikken, slett ikke så bra som det første. (Seff var grafikken BEDRE, men spillbarheten hadde tapt seg IMHO)

gi meg worms 1 og granater så skal jeg banke alle :D

Lenke til kommentar

Worms 1 har jeg ikke spilt engang... men jeg hører en ikke kan svinge seg i tauet flere ganger, og ikke slippe våpen fra tauet. Hva er vitsen da. ;)

Nå skal jeg avgårde i noen dager. Når jeg kommer tilbake regner jeg med alle dere noe rustne mester-ropere har fått spillet inn på PC-en igjen og øvd litt. :)

BTW, jeg spiller gjerne BnG også.

Endret av Endre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...