sim Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg har i løpet av den siste måneden jobbet litt med et eget publiseringssystem og litt annet småtteri. Problemet er at koden er uoversiktlig og ting burde egentlig vært gjort på en annen måte. Jeg ser derfor etter gode 'tutorials' om objektorientert programmering i PHP. Ja jeg vet at google finnes, men det hadde vært hyggelig å få noen skikkelige anbefalinger fra folk som kanskje har lest en bra 'tutorial'. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 For all del sjekk ut www.php.net/oop hvis du da ikke allerede har gjort det Lenke til kommentar
magh Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Denne guiden lærte meg å forstå OOP. Endret 25. juni 2004 av magh Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg syntes denne var veldig bra. http://www.sitepoint.com/article/object-oriented-php Tar for seg: Arv Referanser av variabler Hvordan objekter "samhandler" Variabel Scope Samt det helt basiske + litt mer. Lenke til kommentar
dax Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Ellers så kan du jo se på www.sindrem.com/ Endret 29. juni 2004 av dax Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Helt klart den OOP guiden Blodhemn referer til, den kan anbefales. Man kan også anbefale sitepoint forum -> php -> advanced discussion når det gjelder OOP og lignende, meget stor og nyttig ressurs (sjekk ut sticky tråden med avanserte ressurser der). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå