Even. Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 hei har lagt merke til at k700 er en telefon som selger godt og lurer derfor på hvor mange her inne som har kjøpt den. kjøpte k700 selv idag. Står nå til lading Det hadde også vært fint om dere kunne skrive hva dere synes om telefonen og erfaringer. Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 hei har lagt merke til at k700 er en telefon som selger godt og lurer derfor på hvor mange her inne som har kjøpt den. kjøpte k700 selv idag. Står nå til lading Det hadde også vært fint om dere kunne skrive hva dere synes om telefonen og erfaringer. det er utallige tråder om lignende fra før av. bruk heller søkefunksjonen på forumet. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 SKal kjøpe den om noen timer ( kanskje om en time eller 2 ) Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Les erfaringene i prisguiden Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Syns ikkje den er verdt prisen vertfall, hadde den hatt minnekortplass så kansje, men den prisen uten at det er symbian er ikkje verdt prisen så eg holder meg til min SX1.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 hatt den i snart to uker =) Lenke til kommentar
monstar Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 jeg har hatt den i tre dager og er storfornøyd Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg bestilte den i dag, og skal hente den på mandag. Dyr var den, men forhåpentligvis så er den verdt hver eneste krone. Gleder meg som en liten unge til å få den. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg bestilte den i dag, og skal hente den på mandag. Dyr var den, men forhåpentligvis så er den verdt hver eneste krone.Gleder meg som en liten unge til å få den. Trust me. den er FABELAKTIG!!! godt kjøp Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Rart egentlig, hvor godt den selges allerede, med tanke på at den har ikke komme på tv eller i avisa enda som reklame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå