Daniel Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Hva skjer hvis man har en CRT-skjerm gående lenge på en hertz-instilling den ikke skal gå på? Lenke til kommentar
Mordar1 Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 les over ditt eget spørsmål, slik ca. 160-170 ganger, så greier du kanskje å finne et svar selv. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg tviler på at den vil bli veldig varm for så å skru seg av... Og de tar aldri skade av det heller... Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) det var da fælt da Endret 25. juni 2004 av kristteo Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Noen skjermer kan værtfall ta skade av å gå på en frekvens de ikke er laget for, men de fleste nye skjermer går til hvilemodus med en gang frekvensen overstiger det den er stilt inn på å klare. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) les over ditt eget spørsmål, slik ca. 160-170 ganger, så greier du kanskje å finne et svar selv. Grunnen til at jeg spurte var fordi jeg leste et innlegg, som jeg ikke finner igjen, som nevnte noe om det. Jeg husker IKKE hva det sto om det. Og forresten, tror du jeg gidder å lese det over 150 ganger? Kjeder meg ikke SÅ fælt! Jeg har noen morsomme led-lys å se på! Uansett... det er altså liten sjanse for at jeg ødelegger skjermen ved å kjøre den høyere enn Windows sier den tåler? Takk! Endret 25. juni 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå