ahpadt Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Hei. Noen som vet om dette vinduet passer til dette kabinettet? Mvh. ahpadt Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Forumet hadde lyst til å leke med meg, så dermed kom det 2 tråder. Steng den ene. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Vel. Visst opplysningene stemmer så gjør det ikke det. Dørside med klart plexiglass vindu er fabrikkmontert av Lian Li. Passer Lian Li PC61USB/PC86USB/PC6085B. NB! Dette er kun sidedør med vindu og ikke et helt kabinett Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Hmm.. Ble litt usikker ja Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Tror jeg kjøper meg det. Så får det heller være med at det ikke er noe vindu. Får heller ta i bruk mine casemode skills når tiden er inne for å få inn et vindu! Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Om jeg ikke tar helt feil er det kabinettet støydempet? Du kommer till å ødelegge støydempingen om du lager vindu.... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Om jeg ikke tar helt feil er det kabinettet støydempet?Du kommer till å ødelegge støydempingen om du lager vindu.... Drit i det. Lenke til kommentar
Intel Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 det finns ikke et vindu som passer til det kabinette, men du kan lage vindu selv. har det kabinette selv Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 det finns ikke et vindu som passer til det kabinette, men du kan lage vindu selv.har det kabinette selv Hadde vært litt artig å måle dørene til 6070 og vanlige 60-serien og sett om de var like. Om de var like ville det jo vært full planke mot vindu! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå