Gå til innhold

Antec P160

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har dette kabinettet selv. Er svært fornøyd, masse smarte løsninger og smådetaljer overalt, veldig bra og forseggjort.

Men 2 ting er en stor ulempe. Det ene er at siden harddiskplassene er sidelengs får jeg ikke brukt serillel-adapteren (På et Abit nforce2 v2.0) på harddisken uten at jeg tar av sidepanelet. Med adapteren og s-ata-kabelen koblet i disken stikker de for langt ut, samme om jeg har disken med tilkoblingene ut mot vinduet eller inn i kabinettet.

Det andre som er en ulempe er dekslene foran 5.25"-plassene, i artikkelen kalt drevskjulere. De tar seg fint ut, og gir et bra helhetsinntrykk, men er lite funksjonelle. Fungerer greit å trykke på knappen utenpå drevskjuleren, som så trykker på knappen på cd-rom/dvd, og skuffen kommer ut. Men når du skal ha den inn igjen låser skuffen seg fast i drevskjuleren, som står på skrå opp under skuffen og "holder igjen" skuffen. Jeg må altså holde drevskjuleren helt ned mens skuffen går inn igjen....veldig upraktisk. Og dvd'n min er slot-in, så her må jeg "lirke opp" drevskjuleren for å få satt inn en cd eller dvd.

Upraktisk, men samtidig vanskelig å gjøre annerledes så vidt jeg kan se. Kan sikkert også fungere bedre med andre dvd/cd-rom-stasjoner, med annen utforming på skuffen.

Verdt å tenke på om du vurderer å kjøpe kabinettet, men alt i alt vil jeg likevel anbefale kabinettet på det sterkeste pga alle de andre positive egenskapene, det er hittil det beste kabinettet jeg har hatt.

-M

Lenke til kommentar

sier det igjen.. for 3. gang..

Forrige side: TERMISKE EGENSKAPER

slå av caps lock.. hadde vært fint å få en liten tilbakemelding om dere vill gjøre det eller ikke.. er bare irriterende..

er kanskje bare jeg som irriterer meg over det.. men blir å si i fra til jeg får ett svar :)

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar

Jeg har også dette kabinettet og er veldig fornøyd! Eneste er at jeg ikke vet hvordan jeg skal koble til Firewire kabelen fra panelet til hk?! Den er jo delt opp som sagt...

Har et Lanparty nForce2 rev.B, noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...