Konge Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Jeg sitter på et par mailer og har fått mange bekreftelser muntlig på at deres tilbud til telefon abbonenter gjelder internett så lange jeg bruker nummer i vanlig nummer serie og ikke deres egne 810/815. Nå har de gått tilbake på tilbudet da jeg har øsnket meg et endelig svar pr mail , fikk angivelig den tid jeg har brukt på nettet refundert men det er uansvarlig å gå ut med et tilbud som de angivelig bekrefter for så å gå tilbake på alt når man ønsker en ny bekreftelse før første regning kommer i posten . Det er synd at man prøver å begrense regningen og slik ødelegger for de som allerede bruker/ har brukt tilbudet til nå for akkurat dette men det er totalt forkastelig å prøve å ro seg i land med en deal på denne måten når jeg faktisk sitter på skriftlig bekreftelser. Og jeg vil legge til det er ikke bare meg som har fått mottat slik mail. Håper VG tar saken for dette er svindel i stor stil . Lenke til kommentar
chma Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 når det gjelder tilbud, alle butikker tjener vel på å ha tilbud, de selger jo varer på tilbud med god fortjeneste. En butikk ville aldri hatt tilbud hvis den tapte penger på det.....:smile:Logisk, og etter som det er telehor, stjelenor etc, hvis snakker om her er jo dette en selvfølge....:smile: Lenke til kommentar
Konge Skrevet 18. april 2002 Forfatter Del Skrevet 18. april 2002 sorry jeg må legge til at det gjelder SUPERLØRDAG som kun skal koste oppkoblings avgift og ingenting i tellerskritt. jeg er dypt skuffet over deres såkalte unnamanøver med å prøve å bestikke meg med refundering av penger som jeg ikke skulle ha betalt fra starten av Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Quote: On 2002-04-18 19:57, chma skrev:når det gjelder tilbud, alle butikker tjener vel på å ha tilbud, de selger jo varer på tilbud med god fortjeneste. En butikk ville aldri hatt tilbud hvis den tapte penger på det.....:smile:Logisk, og etter som det er telehor, stjelenor etc, hvis snakker om her er jo dette en selvfølge....:smile: Hmm.. Joda de skal jo tjene på det i det lange løp, men når man kjøper et tilbud med 12 mnd binding av telenor må man jo logiskt være medlem i 12 mnd hvis man ikke vil betale en kjempe regning får å si det opp.. Så leverandørene vil alltid tjene på det. Og 452,- mnd i 12 mnd er jo ganske mye, som jeg har bestilt nå fra Telenor(704/128). Menmen sånn er livet, og det er ikke mye vi kan endre på der nei(untatt hvis alle i landet blir med på å boikotte dem da, men hvorfor skule vi når vi får "høyhastighets" linje som ADSL fra Telenor :wink:) Lenke til kommentar
Konge Skrevet 18. april 2002 Forfatter Del Skrevet 18. april 2002 Nå switcher vi inn på ADSL som enda ikke er tilgjengelig her i min kommune MEN det skal vist komme riktig så snart . Tror dere jeg velger telenor etter denne meldingen nå de snakker om enten/eller begge deler Telenor adsl og >>Catch SDSL<< , mon tro hva jeg velger etter slike valg hos telenor privat ;( Lenke til kommentar
fondus Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 ugh hater telenor. fikk internettregning på 3000,- jeg, viste seg at ejg fikk dobbel regning. fikk ikke tilbake pengene før jeg kontaktet forbrukerrådet! Drop dem og bruk tiscali, dem er bra og billig synes da jeg (jeg reklamerer ikke) Lenke til kommentar
knut Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Du kan jo registrere deg som start.no kunde! De bruker et 22 eller 23 nummer for å koble seg opp på nettet. Da vil det fortsatt gjelde med superlørdag tilbudet (tror jeg da) Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 At telenor svindler folk kom ikke akkurat som en bombe ELLER?? Lenke til kommentar
Senit.com Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Personlig fikk jeg Inkasso før jeg fikk regningen...GØY! Telenor gjør mange merkelige ting ja. Ringte inn og sa akkurat det jeg hadde lyst til......gjett hva det var?? Lenke til kommentar
Da Rocksy Da Man Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Jeg har ADSL fra Telenor. Snakket her om dagen med LOS som leverer strøm på Sørlandet. Så om ca et år vil jeg få tilgang til 10MB/s FIBER. Da kommer jeg til å kutte ut Telenor for all framtid. Får også hustelefon og TV på samme linja. Tror Telenor vil få problemer i framtiden, med å skaffe kunder. Vis de ikke sjerper seg. Skal egentlig ha 704/128 linje, men har ca 590/100. 20% tap. Lurer på hva Telenor ville ha sagt vis jeg betalte bare 80% av regninga. Forbrukerrådet har saken: http://www.forbrukerradet.no/forbrukerrapp...ticleID=1389504 Lenke til kommentar
viggo Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 En jeg kjenner hadde rotet med regningene sine, og betalt en regning til Telenor to ganger. Dette synes Telenor var så mistenkelig at de måtte sperre abonnementet!! Hun måtte også betale gebyr for å få åpnet telefonen igjen! :sad: Lenke til kommentar
Konge Skrevet 19. april 2002 Forfatter Del Skrevet 19. april 2002 @bludern Det er akkurat det som er problemet , jeg bruker start/ entervg eller sensewave og de har mummer som 22 eller 21 . Nå har jævlene funnet ut at de taper penger siden de ikke tenkte på dette når tilbudet kom ut , de nekter plent å inrømme at jeg er i min rett . Samtidig vil de ikke skjønne at jeg sitter på skriftlige bekreftelser som faktisk viser at jeg har rett . VG neste sier bare jeg . Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Quote: On 2002-04-19 00:34, Da Rocksy Da Man skrev:Jeg har ADSL fra Telenor. Snakket her om dagen med LOS som leverer strøm på Sørlandet. Så om ca et år vil jeg få tilgang til 10MB/s FIBER. Da kommer jeg til å kutte ut Telenor for all framtid. Får også hustelefon og TV på samme linja.Tror Telenor vil få problemer i framtiden, med å skaffe kunder. Vis de ikke sjerper seg. Skal egentlig ha 704/128 linje, men har ca 590/100. 20% tap. Lurer på hva Telenor ville ha sagt vis jeg betalte bare 80% av regninga. Forbrukerrådet har saken: http://www.forbrukerradet.no/forbrukerrapp...ticleID=1389504 Selfølgelig kommer telenor til å skjerpe seg når det blir mer reel konkuranse der.. Hvis Ola Nordman kan få en 10mbit linje til 500kr så kan jeg garantere at telenor kommer med et tilsvarende tilbud.. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 TRåden passer bedre under internett og nettverk, takk Lenke til kommentar
sosyv Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Telenor er det værste av det værste. Hvorfor ser ingen hvor gigantiske og enerådene de er? Telenor, eller Televerket som det het før (når jeg var liten) var en statlig bedrift som jeg vil karakterisere som folkets lille kommunikasjonsblomst. Denne lille blomsten har vokst seg enorm, men grunnlaget ble lagt da den var folkets lille blomst: Statsbedriften Televerket. Det som irriterer meg noe inn i hel... er at denne bedriften som fikk linjer og koblingsbokser over hele Norge av staten (de ble støttet i hue og ræva) nå har blitt så vanvittig stor at de går ut og kjøper fotball-vm foran store tv-kanaler (nrk og tv2). Canal Digital er Telenor, og jeg kan ikke få C.D. Dette er ikke retferdig. mvh Stig Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Quote: On 2002-04-18 19:57, chma skrev:når det gjelder tilbud, alle butikker tjener vel på å ha tilbud, de selger jo varer på tilbud med god fortjeneste. En butikk ville aldri hatt tilbud hvis den tapte penger på det.....:smile: Skjer ofte at bedrifter har lokketilbud som de taper penger på, Binders/Elkjip/Bohus osv gjør det ofte de... Lenke til kommentar
Danko Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Quote: On 2002-04-19 11:37, Konge skrev:Det er akkurat det som er problemet , jeg bruker start/ entervg eller sensewave og de har mummer som 22 eller 21 . Bruker "Superlørdag" tilbudet til og ringe opp Powertech jeg også, men Superlørdag gjelder kun fra 08:00-00:00 på lørdag da.. Ikke fra midnatt lørdag. _________________ When dreams come true [ Denne Melding var redigert av: Danko på 2002-04-25 15:57 ] Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Quote: On 2002-04-18 20:18, Konge skrev:Nå switcher vi inn på ADSL som enda ikke er tilgjengelig her i min kommune MEN det skal vist komme riktig så snart . In your dreams. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå