lperik Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Spiller en del på NTZ serveren for tiden og der har de CD Optional.. dvs at om du velger å ikke ha på CD når du spiller får du [NO-CD] foran nicket ditt.. Jeg har på Cd (oppdatert og alt) men alikevel får jeg altså [NO-CD] foran nicket mitt.. ufattelig irriterende.. noen som vet grunnen? Lenke til kommentar
Simi Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 kanskje du har en gamlere versjon av CD enn serveren. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg har på Cd (oppdatert og alt) men alikevel får jeg altså [NO-CD] foran nicket mitt.. ufattelig irriterende.. noen som vet grunnen? er det virkelig så viktig å unngå [NO-CD] forann nicket ditt da ? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 er det virkelig så viktig å unngå [NO-CD] forann nicket ditt da ? Når nicket mitt blir for langt så bare halvparten vises er det ett poeng å få det til å fungere ja. CD er oppdatert til nyeste versjon så det burde ikke være noe problem. Er visst noen andre på serveren som har samme problem, mens andre har på CD som fungerer.. skjønner ikke hvordan dette henger sammen.. ikke logisk for fem øre.. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Cheating Death er noe ordentlig møkk! Jeg har lasta det ned flere ganger, oppdatert det og alt, men allikevel kommer jeg bare inn (på servere som man trenger C-D på) halvparten av gangene..... Skikkelig drittprogramm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå