Martin_03 Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Vurderer bestille noen komponenter herfra, men er litt usikker da de ikke har lagerstatus på varene, ønsker jo ikke og vente en evighet. Er det noen her som har erfaringer med disse? Lenke til kommentar
hval Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Har bare handlet der en gang tror jeg....var problemfritt det! Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Har bestilt derfra ett par ganger og har fått varene sånn rimelig kjapt. Tror ikke de bruker noe spesielt lengere tid enn andre webshoper. Er vel posten det kommer mest an på hvor raskt man får pakkene. Ett annet bra alternativ til 3dfxcool er Microplex som jeg også har hatt bare gode erfaringer med. Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 3dfxcoll og microplex er ett fett d. greie webshopper. 3dfxcool har jo stand på tg og greier ilag med komplett. dei har vært en aktør innen deres område lenge. Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Får drops når man bestiller fra microplex Lenke til kommentar
zadu Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 3dfxcool har meget bra service. og helt ok tid på levering. drops og 3kroners radioer er jo kjekt, men ikke grunn nok til å velge microplex fremfor noen andre synst jeg. Lenke til kommentar
TechBoy Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Drops kan man kjøpe i butikken og man får mye mer for pengene der om man sparer på å kjøpe hos 3DFXCool.no enn hos Microplex. Etter mine erfaringer er 3DFXCool.no billigere og raskere (ligger dem lengre nord enn Microplex?). Kundeservicen er heller ikke noe å klage på. Kan anbefale dem uten noe problem. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Er en del ting man får kjøpt på 3dfxcool og motsatt, så synes de utfyller hverandre. Derfor bruker jeg begge de butikkene. Har ometrent samme sendetid fra begge steder, Er vel posten det kommer mest an på hvor raskt man får pakkene. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 3dfxcool har alt i listen på lager med mindre annet er spesifisert. Ofte fjerner de varer fra webshoppen dersom det tar lang tid før de er på lager og legger de inn igjen når det er lagervare. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (ligger dem lengre nord enn Microplex?). Microplex holder vel til i Sarpsborg Lenke til kommentar
LL Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 3dfxcool har jeg ingenting å utsette på. Dessuten kan du handle med kort og sparer dermed 100 kroner (oppkrav) i forhold til Microplex, som kun sender i oppkrav. Dessuten er de ofte billigere enn Microplex og Netconnection (på de varene alle har). Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Hver gang jeg har bestilt noe fra 3dfxcool, har jeg kunnet hente varene 3-4 dager senere. Ved reklamasjon/ retur har jeg aldri opplevd noe tull, og hver eneste e-post har blitt besvart kjapt. 3dfxcool er en seriøs aktør, jeg anbefaler sjappa uten forbehold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå