pain4u Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 HJELP!!!! d er ikke så lenge sia jeg mekka meg ny pc, mn nå går alt så sinnsykt tregt!!! d går ikke an gang ann å skrive på msn.... å spille er helt umulig. jeg har testa alt mulige slaks antivirus og spyware programer, mn ingen ting finner noe virus eller dn slags hva skal jeg gjøre??? pliz hjelp meg mvh pain4u Lenke til kommentar
Mr-Zin Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 for det første.. hvilken maskin har du? type hdd, cpu, ram, hk, skjermkort. Lenke til kommentar
pain4u Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 hk-abit kd7a cpu-xp 2800 sjermkort-sapphire radeon 9600xt 256mb ram-twinmos 512 ddr hdd-western digital caviar 160gb 8mb Lenke til kommentar
Treat Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 sjekka bios? kanskje flashe til ny? Nyeste drivere? Lenke til kommentar
steamr Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Har du prøvd å sjekke om du har noe form for spyware eller virus på pc'en...? Oooops... Sorry.. Må lese bedre.... Har du sjekket om det er en prosess som tar all cpu....? Endret 25. juni 2004 av steamr Lenke til kommentar
pain4u Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Har du prøvd å sjekke om du har noe form for spyware eller virus på pc'en...? ja mn finner ikke no!!! Lenke til kommentar
Mr-Zin Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) det du kan gjøre er å oppdatere alt av driver på windows update. så kan du oppdatere alle hovedkort drivere. men først kan du jo sjekke om det er cpuen din som loader 100% hele tia, du må åpne oppgavebehandlingen. ctrl+shift+escape eller ctrl+shift+delete. Endret 25. juni 2004 av Mr-Zin Lenke til kommentar
steamr Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Hva med disken... Er det mye aktivitet der? Jobber den hele tida? IO koster mye cpu tid..! Lenke til kommentar
pain4u Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Hva med disken... Er det mye aktivitet der? Jobber den hele tida? IO koster mye cpu tid..! nei ikke no spes.... Lenke til kommentar
camxer Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 HJELP!!!! d er ikke så lenge sia jeg mekka meg ny pc, mn nå går alt så sinnsykt tregt!!! d går ikke an gang ann å skrive på msn.... å spille er helt umulig. jeg har testa alt mulige slaks antivirus og spyware programer, mn ingen ting finner noe virus eller dn slags hva skal jeg gjøre??? pliz hjelp meg mvh pain4u har du installert chipset driverene?? Men uansett du kan vel formatere alt . Da finner du ut om d er virus osv. eller hardware feil. Lenke til kommentar
pain4u Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) formatere? joda kan vel gjøre d... Endret 25. juni 2004 av pain4u Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå