tejas Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Hei folkens... Sitter nedstøva på "gutterommet" og spiller gta vice city. Er det noen som vet hvordan jeg får tak i flere biler? Er det noen koder jeg må lete frem, eller finnes det ekstra stæsj man kan laste ned noen vei? ps til OP'ene.... JA, jeg HAR kjøpt spillet Takk for helpen Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Verdens største leksikon, alt fra tidenes morgen til dagens dataspill! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 kanskje gamefaqs kan hjelpe deg Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 På den siste øya tror jeg det var, er det en bilbutikk du kan kjøpe. Hvis du kjøper den så kan du få flere biler ved å samle sammen noen biler der. Det er sånn at hvis du putter inn noen spesifikke biler i den ene garasjen der så gir de deg en helt ny bil. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Du kan jo finne frem cheats som spawner frem kjøretøy.. men cheat's are BAD Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 ÆH? nå tror jeg fyren har sett noen mods. Begynn å titt litt rundt om på gtagaming.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå