Zindre- Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Kan noen si meg hva som er i veien med den nye patchen? 1.02 jah.. Jeg detter ut til desktopen hvert 15 minutt konstant! Av og til klikker også maskinen, og holder jeg inn ctrl + alt + del får jeg en debug error.... OS : XP Si fra hvis dere trenger specs eller noe: Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Hmmm... Alt jeg kan si er: har du alle driverne i orden - prøv med nyeste skjermkortdrivere, eller noen eldre noen... 1.02 skulle jo ta seg av CTD Lenke til kommentar
andesam Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 BFV trenger en alvorlig patch nå... Har ikke spilt bfv på litt over en måned nå og når får jeg ikke starta spillet en gang... Får ikke uninstallert det heller. En kamerat av meg har også hatt dette problemet. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 BFV trenger en alvorlig patch nå... Har ikke spilt bfv på litt over en måned nå og når får jeg ikke starta spillet en gang... Får ikke uninstallert det heller. En kamerat av meg har også hatt dette problemet. Du vet at du skal krysse-AV BF:V og PB når du kjører uninstall-programmet =) Lenke til kommentar
andesam Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) det hjalp ja... edit: merkelig uninstallerings system... Endret 26. juni 2004 av andesam Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 det hjalp ja... edit: merkelig uninstallerings system... Stemmer det, men det er jo bare å lese hva som står der før man trykker -next- Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 edit: merkelig uninstallerings system... Jeg HATER det! En gang fant jeg ikke ut det, slettet alt i regedit+++, men virket ikke, så jeg formatere! Uansett bruker jeg og å ha desktop-crash, detter til skrivebordet, men jeg kan trykka på starte det igjen med å trykke på det, men da har som oftes helikoptret/flyet mitt kræsja. Men det er mer irriterende i online! Da blir jeg disconnected Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg HATER det! En gang fant jeg ikke ut det, slettet alt i regedit+++, men virket ikke, så jeg formatere! Hehe! Stakkars! Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Reinstallere det. Det har fungert som en drøm etter at jeg gjorde det Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Kjøpte meg BFV idag jeg! Kjempe festlig spill! Har krasjet til desktop 2 ganger nå faktisk, blir nok bdre med 1.1 patchen.. (kjører 1.02) Lenke til kommentar
So|o Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hadde dette problemet før den nye patchen. Etter at jeg installerte den har jeg ikke hatt problemer at at BFV krasjer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå