Kenneth Dammyr Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Böckmann? Hvilken by er vi i nå? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Böckmann? Hvilken by er vi i nå? Moss.. Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Legger ut alle bildene samtidig, så de kommer når jeg har fått tilbake hovedkortet. Kanskje jeg rekker å gjøre noen finpusser også Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 For dere som var med på OsloLan, hvis han hadde tatt med kofferten der, så hadde han vunnet prisen for dårligste casemod. Lover dere Plexiplata har knekt, så har han teipa den. lol Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 For dere som var med på OsloLan, hvis han hadde tatt med kofferten der, så hadde han vunnet prisen for dårligste casemod. Lover dere Plexiplata har knekt, så har han teipa den. lol Jada thomas.... Jeg har ikke teipa plexiplata...satt den sammen med en annen plexiplate imellom. Jeg har allerede sagt det, så hvis du gidder å følge med og ikke legger inn hva som skjer med MIN worklog, hadde det vært fint.... Kofferten er faktisk ikke ferdig, men den er allerede bedre enn Det ferdigkjøpte Raidmax-kabinettet ditt da thomas Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 For dere som var med på OsloLan, hvis han hadde tatt med kofferten der, så hadde han vunnet prisen for dårligste casemod. Lover dere Plexiplata har knekt, så har han teipa den. lol Kofferten er faktisk ikke ferdig, men den er allerede bedre enn Det ferdigkjøpte Raidmax-kabinettet ditt da thomas Faktisk helt enig i det du sier der, eKoFiSK Lenke til kommentar
I_love_AMD64 ^^ Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Kofferten er faktisk ikke ferdig, men den er allerede bedre enn Det ferdigkjøpte Raidmax-kabinettet ditt da thomas Raidmax Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 For dere som var med på OsloLan, hvis han hadde tatt med kofferten der, så hadde han vunnet prisen for dårligste casemod. Lover dere Plexiplata har knekt, så har han teipa den. lol Jada thomas.... Jeg har ikke teipa plexiplata...satt den sammen med en annen plexiplate imellom. Jeg har allerede sagt det, så hvis du gidder å følge med og ikke legger inn hva som skjer med MIN worklog, hadde det vært fint.... Kofferten er faktisk ikke ferdig, men den er allerede bedre enn Det ferdigkjøpte Raidmax-kabinettet ditt da thomas Bare vær stille med deg du, jeg kan poste her så mye jeg vil. Spesielt når du ikke engang poster selv eller kommer med update. Og jeg har IKKE et ferdigmodda raidmax takk. Og det vet du. Og forrige gang jeg så kassa di var glasset teipa og sprekt Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 ikke drep hverandre no da... Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 ikke drep hverandre no da... De er begge små, så jeg banker dem med en hånd Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 du er mindre Seriøst, begge går i parallelklassen min, de er kortvokste Lenke til kommentar
I_love_AMD64 ^^ Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 du er mindre Seriøst, begge går i parallelklassen min, de er kortvokste og du er hvor høy? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 du er mindre Seriøst, begge går i parallelklassen min, de er kortvokste og du er hvor høy? 1.82.. De er lave, skjønner? Lenke til kommentar
I_love_AMD64 ^^ Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) du er mindre Seriøst, begge går i parallelklassen min, de er kortvokste og du er hvor høy? 1.82.. De er lave, skjønner? meg knuse deg med 7 cm mwahahahahah men veldig ot nå... Endret 11. oktober 2004 av I_love_AMD64 ^^ Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 du er mindre Seriøst, begge går i parallelklassen min, de er kortvokste og du er hvor høy? 1.82.. De er lave, skjønner? meg knuse deg med 7 cm mwahahahahah men veldig ot nå... Skal jeg love deg. Jeg er ikke kortvokst Du er heller ikke 1,82 kasp Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 du er mindre Seriøst, begge går i parallelklassen min, de er kortvokste og du er hvor høy? 1.82.. De er lave, skjønner? meg knuse deg med 7 cm mwahahahahah men veldig ot nå... Skal jeg love deg. Jeg er ikke kortvokst Du er heller ikke 1,82 kasp Lenke til kommentar
kverna Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 ikke la det skli ut da! Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Hvor mye har du gjort emd raidmaxen din kanskje tc??... Blir mye offtopic her Kommer update etterpå.. Har ikke fått hovedkortet men.. det får jeg ta senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå