Kasp Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 En gul Hvitt.... :!: Da tar jeg deg med min 25-hesters gummibåt da Jeg har 15 hester gummibåt, wanna race? Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Eier dere begge Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Get ready to Ruuumble! (Nå ble det mye Offtopic her...) Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jaaa, skulle du ikke legge ut update i dag? Gaaaaahh Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Skulle kanskje lagt ut en update ja... Sitter på skolen nå så nå blir det ikke no update.. håper å få lov til å jobbe i knust hærverk timene. Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Jah.. Tekstupdate... Det blir ikke rødt i toppen... det lakkeres svart. Sorry ble ikke plass til tastatur.. skal vel modde et til å ha ved siden av.. skal også modde en IBM mus jeg hadde liggende.. Ja, jeg har masse ibm shit.. fikk gjennom jobben til min stehalvellernopappa. Trenger nytt navn på prosjektet da. Noen litt kreative mennesker her som kan finne på et? Nå har plutselig ikke modden noe med laban å gjøre liksom.. END Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Btw, HDD holder av plexi er lagd, hull til PSU er lagd og 80mm hull til 80mm vifte er laget. Alt er gjort av meg Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Btw, HDD holder av plexi er lagd, hull til PSU er lagd og 80mm hull til 80mm vifte er laget.Alt er gjort av meg 80 mm hull til 80mm vifte? du spøker? *tihi* dumt at det ikke blei noe tastatur på klumpen da.. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Btw, HDD holder av plexi er lagd, hull til PSU er lagd og 80mm hull til 80mm vifte er laget.Alt er gjort av meg 80 mm hull til 80mm vifte? du spøker? *tihi* dumt at det ikke blei noe tastatur på klumpen da.. Nei, jeg spøker ikke Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Spørsmål... Er det risky å bruke HK'et uten bunnskruer... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Ja, kortslutning. Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Ja, kortslutning. Hurra! det må prøves.... Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Hei! Nå som prosjektet mitt er kommet ordntlig i gang. Trenger jeg et nytt navn.. Laban passer ikke lenger fordi ingenting i kofferten har med laban å gjøre.. Fargene er gul, svart og sånn alu som er uttapå.. hvis det hjelper Sikkert noen som klarer å finne på et navn.. EDIT: fant ut at jeg hadde skrevet dette før... Endret 10. september 2004 av eKoFiSK Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Go sort! bra arbeid Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Legg ut bilder da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg tok jo en del sammen med deg, legg dem UT! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Er den ferdig na eller lazze? OT/ Si til thomas at 6800Gt koster 2tusen her i Usa=P Med 2 vifter og 2molex allerede OC.. Hilsen Adrian og Kasper fra flyplassen i Washington D.C omfg Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Da er jeg forholdsvis ferdig med alt arbeidet. Litt finpuss gjenstår. Deler av plexien knakk når jeg skjærte i den Fiksa det ved åå skru fast en plexiplate under bristepunktet. Bilder kommer når jeg orker. Vil også si takk for all respons, og for hjelp, spesielt av Kasp Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Da er jeg forholdsvis ferdig med alt arbeidet. Litt finpuss gjenstår. Deler av plexien knakk når jeg skjærte i den Fiksa det ved åå skru fast en plexiplate under bristepunktet. Bilder kommer når jeg orker. Vil også si takk for all respons, og for hjelp, spesielt av Kasp Yeah, takk Får håper komplett ikke er treige med å sende deg nytt HK da, siden det andre var DOA.. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hvor kjøpte du plexi-glass? Venter spent på bilder... Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hvor kjøpte du plexi-glass? Venter spent på bilder... Böckmann.. Har bedt han om å legge ut bilder 100000 ganger, men han gidder aldri.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå