Kasp Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Lasse, jeg kjenner deg godt og har bodd på hytte med deg i 2 dager nå.Tviler veldig på at denne modden blir noe av.. ehh ... lol... blir vel årsprosjektet mitt:P Hehe, da så, men gjør det ordentlig!!! Endret 26. august 2004 av Kasp Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Lasse, jeg kjenner deg godt og har bodd på hytte med deg i 2 dager nå.Tviler veldig på at denne modden blir noe av.. ehh ... lol... blir vel årsprosjektet mitt:P Hehe, da så, men gjør det ordentlig!!! :!: I'll try Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Lurer på om jeg også skal lage koffert her, dog uten LCD skjerm inni.. Blir litt dumt å modde en Nec 1760NX, så.. Tenkte på et litt annet layout enn deg, Tøflus.Min blir vel ikke alt-i-ett, med keyboard, mus og skjerm eksternt. Drar jo en del på LAN med deg, så det hadde vært deilig og bare ha hatt alt i en koffert Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 hmm, har ventet leeeeeeenge på update nå blir vel bra kjører du båt? Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 hmm, har ventet leeeeeeenge på update nå blir vel bra kjører du båt? Ja, jeg kjører båt jeg satt en stund og håpet på at jeg skulle få no hardware av min stehalvplastikkellerno pappa(nei er man fra østfold så sier man ikke far ), Skal begynne å test insette hw en av de nermeste dagene. Hvis dere ikke har merka det enda så blir det ikke LCd i toppen..... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 hmm, må komme med en ny update iallfall, eller iallfall en miniupdate OT: båt er kewlt (kjører båt jeg og ) Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Colorworks lakken koster 29kr på europris og 49 på sjø og land. Litt overpriset Båt er gøy!! (Holder på med å fikse ein båt, så den kommer kanskje på sjøen til neste år...) Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Mens vi er inne på båt(ja, veldig off-topic) Hvorfor ikke modde en pc inn i båten(on-tpoic) Det hadde blitt skikkelig G33K Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Jah! Da er jeg her igjen... Har nå test innsatt delene det og det passer! Bare et par ting jeg lurer på Funker det å sette inn hovedkrtet uten bunnskruer? Eller finnes det et HK feste som ikke er skrue (slik at jeg slipper å bore hull i bunn Er det noen som har kuttet i en slik koffert før..?Gikk det bra? Lenke til kommentar
Jakobsa Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg har brukt den "bakplata" som var i mitt forrige kabinett til å lime hovedkortet (bakplata) fast med aralditt. Men jeg bli litt forbanna når jeg fant denne på microplex, for akkurat nå så henger bare pci kortene... Men jeg tror at det skulle funke bra, bruk stålplast eller aralditt. Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Jeg har brukt den "bakplata" som var i mitt forrige kabinett til å lime hovedkortet (bakplata) fast med aralditt. Men jeg bli litt forbanna når jeg fant denne på microplex, for akkurat nå så henger bare pci kortene... Men jeg tror at det skulle funke bra, bruk stålplast eller aralditt. Jeg gidder ikke ødelegge kabbiset mitt og gidder heller ikke bruke 250 kroner på den geniale saken der BTW: Jakobsa, du regga deg på bursdan min jo Endret 29. august 2004 av tøflus Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Bilder av innsattt hardware? (Offtopic:) Hvordan båt har du? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jah! Da er jeg her igjen... Har nå test innsatt delene det og det passer! Bare et par ting jeg lurer på Funker det å sette inn hovedkrtet uten bunnskruer? Eller finnes det et HK feste som ikke er skrue (slik at jeg slipper å bore hull i bunn Er det noen som har kuttet i en slik koffert før..?Gikk det bra? HK uten bunnskurer kan ofte resultere i kortslutning, så det bør du absolutt ha! Hvorfor borrer du ikke hull i kofferten der bunnskruene skal være, jeg har mange, så du kan få av meg.. Sleng opp noen bilder av kofferten sånn som den ser ut nå da Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Bilder av innsattt hardware? (Offtopic:) Hvordan båt har du? OT: Han har en gul 12 fot Hvitt med 15 hester.. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 En gul Hvitt.... :!: Da tar jeg deg med min 25-hesters gummibåt da Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Hah... hadde det ikke vært for at jeg ikke finner kameraet mitt.... Skal kjøpe sånn plastsaker fra microplex... med tape under.. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Blir kofferten tung?....Og,skal dere ha hjul på? Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Tung? Nei, som et vanlig kabinett. Hjul? Negative, det er noen gummiføtter på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå