SoulDevil Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Denne her har kanskje vært inspirasjonen deres? Link! Forøvrig et supert prosjekt... Stå på! Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 GHAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! UPDATE????!?!?!? Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Nå begyner det å bli interesant her ja gleder meg til flere updates Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 Sorry for at jeg ikke har lagt ut no update... Har ikke jobba no mer heller.. Venter på hardware.... Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Jaja, da blir det ferie på meg... Håper jeg har fått hardware når jeg kommer tilbake Lenke til kommentar
Murty Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) velkommen tilbake! Endret 3. august 2004 av Murty Lenke til kommentar
taulen Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Lenge til du kommer tilbake eller? gått en stund nå Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Han er vel ute og kjører med båten sin. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 trådstarter: jeg har HP pavilion ze5600 laptop.....mye bedre Pent prosjekt Skal du bruke Laptopp batteriet? Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 har ventet hele sommeren nå på update Lenke til kommentar
Murty Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 har ventet hele sommeren nå på update ser nesten ut som om du må vente en sommer til Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Skal begynne når skolen har begynt.. får kanskje jobba i knust og hærverkstimene Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Har den lille kofferten og tatt ut den isolasjonen inni for å få mest plass...vurderer å gjøre noe alla deg..bortsett fra å ha kontaktene til hk osv, inne i selve kofferten, slik at den er mer..."robust" Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Skal begynne når skolen har begynt.. får kanskje jobba i knust og hærverkstimene Du går i tiende du og ja! Gratulerer med dagen vel overstått! (Har sett litt på profilen din...) Håper du får gjort mye i HK timene da Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Har den lille kofferten og tatt ut den isolasjonen inni for å få mest plass...vurderer å gjøre noe alla deg..bortsett fra å ha kontaktene til hk osv, inne i selve kofferten, slik at den er mer..."robust" har også tatt ut "isolasjonen" nede i bunn. Må nok skuffe dere... blir ikke LCD skjerm i toppen. Skal fortsatt ha intergrerte høytalere da ihvertfall. Det blir hardware i bunn, plexiglass oppå der igjen og ikkeno/plass til ting i lokket. Lurer litt på hvordan det er å skjære(dremle) i kofferten, noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 :-) åja det prosjektet her ja Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Lasse, jeg kjenner deg godt og har bodd på hytte med deg i 2 dager nå. Tviler veldig på at denne modden blir noe av.. Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Lasse, jeg kjenner deg godt og har bodd på hytte med deg i 2 dager nå.Tviler veldig på at denne modden blir noe av.. ehh ... lol... blir vel årsprosjektet mitt:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå