Gå til innhold

the NoName project.. Mini-update 29/11


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Måtte nesten legge ut en bittebitteliten update...

 

Skal ha en viftetyring til de viftene som skal være inni kofferten(vet ikke hvor mange da)

 

Kassa14.jpg

 

Du ser "rheobussen" i plexien (ja, den skal være over tastaturet=

Endret av tøflus
Lenke til kommentar
Hadde det ikke vært lettere å plassere den langs kanten på venstresiden der da, over I/O portene, så knappene ikke klinker til skjermen og ødelegger den? eller er lokket så dypt at knappene går klar av skjermen?

SMART!! Men som sagt tildigere er det ikke sikkert det bir no skjerm.... (lite gryn akkurat nå) den plasseringa som var tegna opp går fint uten skjermen... men jeg tror faktisk jeg tar den over I/O portene...GOD IDE

Lenke til kommentar
Blir nok bra dette her, men det er jo synd om du ikke får til en LCD da, det er jo den som gjør at kofferten bli så spesiell fra andre "Koffert pc'er"..

Lykke til, håper du skaffer gryna :dribble:

Vet... håper at jeg får ca$h til det.... men det er jo syyyyykt dyrt da

Lenke til kommentar
Blir nok bra dette her, men det er jo synd om du ikke får til en LCD da, det er jo den som gjør at kofferten bli så spesiell fra andre "Koffert pc'er"..

Lykke til, håper du skaffer gryna  :dribble:

Vet... håper at jeg får ca$h til det.... men det er jo syyyyykt dyrt da

Tja, det er vel mer snakk om prioriteringer, kanskje?

 

Uansett så ser prosjektet ditt spennende ut. Lykke til videre!

Lenke til kommentar

Weeeeee!

Skal til clas i morgen eller på onsdag....

Kommer kanskje en update i morgen. begynner på tastaturet...

Fant et tastatur på FRETEX til 25kr (jeg sier bare DELL)

Kameraet skal lades i dag. Når det er ferdig lada, begynner jeg å ta bilder av verktøy, plexi, hardware osv..

Lenke til kommentar

en kompis av meg moddet pc sin i en koffert i 8-ende. den var stili.......... tror han ble lei av den etter hvert da.......... men du må forsøke å lage en plass nedi koffert som du kan oppbevare mus, tastatur og musmatte i. så har du den ultimate lanpc. kan ta den med deg overallt. på skole osv..... å ha plass til mus, tastatur er en KJEMPEFORDEN.

 

kanskje du tenker nå at, neida, mus og tastatur tar jeg bare i sekken eller.no. det kommer du ikke til å gidde hver bidige dag uans.....

Lenke til kommentar
det kommer helt ann på hva du er vant til.. jeg kan skrive fort på begge typene......

Jeg har begge deler... Vanlig tastatur er helt klart det beste....

 

Og ja, jeg skal prøve å få til et rom hvor jeg kan oppbevare musa, tastaturet blir som sagt intergrert.... har begynt å modde det :D Skal på clas kl. 11.30 i morgen. Og så skal det moddes! HURRA!

Lenke til kommentar

Hva med å ta skjermen fra en gammel laptop?`

Skal absolutt la seg gjøre å modde en slik.

Eller så fant jeg noen som hadde modda en PSone skjerm.

Fant en slik skjerm hos Thrustmaster.

(Sony har vel også)

 

Bare til Tips....

 

Synd jeg akkurat har lagd meg Stoor vanntank...

Ellers Hadde en 5" skjerm vore mye mere morro, enn et LCD display??

Lenke til kommentar

JADA! endelig har jeg vært på clas, kjøpt en litt annerledes koffert en den som er på skissene. Denne er i aluminium, uttapå og har et skumgummlignende belegg inni, som jeg tok vek... og bak det skulte det seg treverk :roll: bilder kommer senere!

 

 

DeathByDigital: Bra ide... da må jeg bare skaffe en gammel laptop

endrebjorsvik89: Ehhh.... den var ikke litt dyr vel.. og nå har jeg kjøpt koffert, hadde ikke gått med en mindre uansett

 

Det kommer til å bli en ultimat LAN-pc skal ha innebygget HUB eller switch...

Endret av tøflus
Lenke til kommentar

UPDATE!!!!

 

Her kommer første update etter at kofferten er i boks

 

Tastaturet var selvfølgelig 1 cm for langt.. så jeg kutter bort numpaden

 

inside.JPG

Her er kofferten inni, jeg har tatt bort noe av "skumgummien" (tok bort resten senere)

 

case1.JPG

Kofferten fra utsiden

 

case2.JPG

Utsiden igjen

 

Har kjøpt billiglakk på max20 :p det bør gå greit når jeg bruker klarlakk oppå :hrm: skal skaffe rød lakk også.

 

Det var alt for denne gang.. updates kommer i helgen, når jeg får satt opp et bord i gangen. :thumbup:

 

EDIT: Bildene virka ikke, de virker nå ;)

EDIT2: La til mer info...

Endret av tøflus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...