Murty Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Fint.. da fikk jeg bekrefta det fra dere begge Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Fint.. da fikk jeg bekrefta det fra dere begge lol...... Ja, da er vi på side 3... takk for all respons hittil... updates kommer i løpet av uka(håper jeg ) Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Måtte nesten legge ut en bittebitteliten update... Skal ha en viftetyring til de viftene som skal være inni kofferten(vet ikke hvor mange da) Du ser "rheobussen" i plexien (ja, den skal være over tastaturet= Endret 28. juni 2004 av tøflus Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Hadde det ikke vært lettere å plassere den langs kanten på venstresiden der da, over I/O portene, så knappene ikke klinker til skjermen og ødelegger den? eller er lokket så dypt at knappene går klar av skjermen? Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Hadde det ikke vært lettere å plassere den langs kanten på venstresiden der da, over I/O portene, så knappene ikke klinker til skjermen og ødelegger den? eller er lokket så dypt at knappene går klar av skjermen? SMART!! Men som sagt tildigere er det ikke sikkert det bir no skjerm.... (lite gryn akkurat nå) den plasseringa som var tegna opp går fint uten skjermen... men jeg tror faktisk jeg tar den over I/O portene...GOD IDE Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Blir nok bra dette her, men det er jo synd om du ikke får til en LCD da, det er jo den som gjør at kofferten bli så spesiell fra andre "Koffert pc'er".. Lykke til, håper du skaffer gryna Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Blir nok bra dette her, men det er jo synd om du ikke får til en LCD da, det er jo den som gjør at kofferten bli så spesiell fra andre "Koffert pc'er"..Lykke til, håper du skaffer gryna Vet... håper at jeg får ca$h til det.... men det er jo syyyyykt dyrt da Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Blir nok bra dette her, men det er jo synd om du ikke får til en LCD da, det er jo den som gjør at kofferten bli så spesiell fra andre "Koffert pc'er"..Lykke til, håper du skaffer gryna Vet... håper at jeg får ca$h til det.... men det er jo syyyyykt dyrt da Tja, det er vel mer snakk om prioriteringer, kanskje? Uansett så ser prosjektet ditt spennende ut. Lykke til videre! Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Weeeeee! Skal til clas i morgen eller på onsdag.... Kommer kanskje en update i morgen. begynner på tastaturet... Fant et tastatur på FRETEX til 25kr (jeg sier bare DELL) Kameraet skal lades i dag. Når det er ferdig lada, begynner jeg å ta bilder av verktøy, plexi, hardware osv.. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 en kompis av meg moddet pc sin i en koffert i 8-ende. den var stili.......... tror han ble lei av den etter hvert da.......... men du må forsøke å lage en plass nedi koffert som du kan oppbevare mus, tastatur og musmatte i. så har du den ultimate lanpc. kan ta den med deg overallt. på skole osv..... å ha plass til mus, tastatur er en KJEMPEFORDEN. kanskje du tenker nå at, neida, mus og tastatur tar jeg bare i sekken eller.no. det kommer du ikke til å gidde hver bidige dag uans..... Lenke til kommentar
gather Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 laptop tastatur er så trangt. er nesten umulig å skrive fort på det. det kommer helt ann på hva du er vant til.. jeg kan skrive fort på begge typene...... Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 det kommer helt ann på hva du er vant til.. jeg kan skrive fort på begge typene...... Jeg har begge deler... Vanlig tastatur er helt klart det beste.... Og ja, jeg skal prøve å få til et rom hvor jeg kan oppbevare musa, tastaturet blir som sagt intergrert.... har begynt å modde det Skal på clas kl. 11.30 i morgen. Og så skal det moddes! HURRA! Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hva med å ta skjermen fra en gammel laptop?` Skal absolutt la seg gjøre å modde en slik. Eller så fant jeg noen som hadde modda en PSone skjerm. Fant en slik skjerm hos Thrustmaster. (Sony har vel også) Bare til Tips.... Synd jeg akkurat har lagd meg Stoor vanntank... Ellers Hadde en 5" skjerm vore mye mere morro, enn et LCD display?? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Ser at PSU'en tar mye plass og at du kanskje kunne klinket til med en mindre koffert hvis du hadde hatt en 1U PSU... (noe å tenke på) ...sånne lave aluminiumsfargede kofferter tar seg utvilsomt stilig ut Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) JADA! endelig har jeg vært på clas, kjøpt en litt annerledes koffert en den som er på skissene. Denne er i aluminium, uttapå og har et skumgummlignende belegg inni, som jeg tok vek... og bak det skulte det seg treverk bilder kommer senere! DeathByDigital: Bra ide... da må jeg bare skaffe en gammel laptop endrebjorsvik89: Ehhh.... den var ikke litt dyr vel.. og nå har jeg kjøpt koffert, hadde ikke gått med en mindre uansett Det kommer til å bli en ultimat LAN-pc skal ha innebygget HUB eller switch... Endret 1. juli 2004 av tøflus Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 bilde? Det kommer Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) UPDATE!!!! Her kommer første update etter at kofferten er i boks Tastaturet var selvfølgelig 1 cm for langt.. så jeg kutter bort numpaden Her er kofferten inni, jeg har tatt bort noe av "skumgummien" (tok bort resten senere) Kofferten fra utsiden Utsiden igjen Har kjøpt billiglakk på max20 det bør gå greit når jeg bruker klarlakk oppå skal skaffe rød lakk også. Det var alt for denne gang.. updates kommer i helgen, når jeg får satt opp et bord i gangen. EDIT: Bildene virka ikke, de virker nå EDIT2: La til mer info... Endret 1. juli 2004 av tøflus Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Det var alt for denne gang.. updates kommer i helgen, når jeg får satt opp et bord i gangen. det gleder jeg meg til Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Hadde vært hyggelig med noen tilbakemedlinger og tips. Moddinga begynner for alvor i morgen. Starter med litt pussing.. Kameraet er locked and loaded, ready for action Endret 1. juli 2004 av tøflus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå