Gå til innhold

the NoName project.. Mini-update 29/11


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det ser ut til og bli et bra prosjekt dette. :thumbup:

 

 

 

Jeg tror han mente at du kunne ta buss til Clas Ohlson... ;)

1 times busstur er litt drøyt

Så ta toget en tur til oslo da Lasse ;).

 

Sett heller en vifte til å blåse ut og en til å blåse inn i hver sin side så du får skikkelig luft sirkulasjon. Så kan jeg sikkert hjelpe deg med å lage et kort til alle I/O'ene så du får de samla hvis du vil.

 

Takk for idèn min? :wee: .

Lenke til kommentar
Det ser ut til og bli et bra prosjekt dette. :thumbup:

 

 

 

Jeg tror han mente at du kunne ta buss til Clas Ohlson... ;)

1 times busstur er litt drøyt

Så ta toget en tur til oslo da Lasse ;).

 

Sett heller en vifte til å blåse ut og en til å blåse inn i hver sin side så du får skikkelig luft sirkulasjon. Så kan jeg sikkert hjelpe deg med å lage et kort til alle I/O'ene så du får de samla hvis du vil.

 

Takk for idèn min? :wee: .

har ikke noen endelig vifteløsning enda..... og nei jeg har ikke den zalmankjølern heller. Skal mekke en slags viftestyring selv da.... over tastaturet i plexien tror jeg.... Jo værsågod

Lenke til kommentar

hehe.. dette har jeg hatt lyst til å gjøre selv en del ganger også. Spørs om jeg ikke kommer til å gjøre det en gang også. Men da med en bitteliten aluminium koffert. de er så stilige. men da får jeg kjøre 2,5" harddisk. Men du/dere kjører vel fullsized pc-hardware dere eller? Ta forøvrig en tur innom worklogen min da ;)

Lenke til kommentar
hehe.. dette har jeg hatt lyst til å gjøre selv en del ganger også. Spørs om jeg ikke kommer til å gjøre det en gang også. Men da med en bitteliten aluminium koffert. de er så stilige. men da får jeg kjøre 2,5" harddisk. Men du/dere kjører vel fullsized pc-hardware dere eller? Ta forøvrig en tur innom worklogen min da ;)

det blir microatx hovedkort ellers er alt fullsize...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...