ace_ventuora Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Skal du ha hull til knappene (ikke en og en, men f1-f4 sammen osv.) eller ett stort hull til hele tastaturet? Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Det blir hull til f1 - f4 og sånt Lenke til kommentar
monstar Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 dette ser tøft ut , lykke til Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Hva med og kjøpe et tastatur som ser ut som de på lappisene? pcstyling.no tror jeg har slike. Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Egentlig en god ide... men personlig hater jeg laptoptastatur... numpaden er digg å ha Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Det ser ut til og bli et bra prosjekt dette. EDIT: Hva mener du med buss... Jeg tror han mente at du kunne ta buss til Clas Ohlson... Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Egentlig en god ide... men personlig hater jeg laptoptastatur... numpaden er digg å ha laptop tastatur er så trangt. er nesten umulig å skrive fort på det. Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 konge mod!!!!!! gleder meg til resten :) Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Det ser ut til og bli et bra prosjekt dette. Jeg tror han mente at du kunne ta buss til Clas Ohlson... 1 times busstur er litt drøyt Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Det ser ut til og bli et bra prosjekt dette. Jeg tror han mente at du kunne ta buss til Clas Ohlson... 1 times busstur er litt drøyt Så ta toget en tur til oslo da Lasse . Sett heller en vifte til å blåse ut og en til å blåse inn i hver sin side så du får skikkelig luft sirkulasjon. Så kan jeg sikkert hjelpe deg med å lage et kort til alle I/O'ene så du får de samla hvis du vil. Takk for idèn min? . Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Jeg sa han skulle ta toget jeg og Endret 27. juni 2004 av thomas_c24 Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Det ser ut til og bli et bra prosjekt dette. Jeg tror han mente at du kunne ta buss til Clas Ohlson... 1 times busstur er litt drøyt Så ta toget en tur til oslo da Lasse . Sett heller en vifte til å blåse ut og en til å blåse inn i hver sin side så du får skikkelig luft sirkulasjon. Så kan jeg sikkert hjelpe deg med å lage et kort til alle I/O'ene så du får de samla hvis du vil. Takk for idèn min? . har ikke noen endelig vifteløsning enda..... og nei jeg har ikke den zalmankjølern heller. Skal mekke en slags viftestyring selv da.... over tastaturet i plexien tror jeg.... Jo værsågod Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Dette blir bra gutter og jenter! Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Ser konge ut, hadde du fått til dette må jeg nok ta meg en tur ned Hvilken LCD skjerm skal du kjøpe? Lenke til kommentar
Murty Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 hehe.. dette har jeg hatt lyst til å gjøre selv en del ganger også. Spørs om jeg ikke kommer til å gjøre det en gang også. Men da med en bitteliten aluminium koffert. de er så stilige. men da får jeg kjøre 2,5" harddisk. Men du/dere kjører vel fullsized pc-hardware dere eller? Ta forøvrig en tur innom worklogen min da Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Skal ikke ha LCD med det første tror jeg.... Det er en liten KANSKJE plan... Får se etter sommern Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Han kjører Micro-Atx men resten vanlig Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 hehe.. dette har jeg hatt lyst til å gjøre selv en del ganger også. Spørs om jeg ikke kommer til å gjøre det en gang også. Men da med en bitteliten aluminium koffert. de er så stilige. men da får jeg kjøre 2,5" harddisk. Men du/dere kjører vel fullsized pc-hardware dere eller? Ta forøvrig en tur innom worklogen min da det blir microatx hovedkort ellers er alt fullsize... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå