Ildflue Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Et par spørsmål Bør jeg bruke vanlig katodeknapp eller soundkontroll boksen fra sunbeam? Går det ann å modde en 400w NorthQ PSU, så den blir litt Bra du får det til Lasse (ekofisk ) Funker sikkert å modde PSU. Kan hjelpe deg jeg vøtt lodde lodde Når det gjelder katode-styret ditt så kan vi montere boksen på innsiden et sted så kan vi sette brytern uttapå kassa. Trenger ikke hele den klumpen der kanskje mic da. EDIT: Trulzern ikke vær så negativ Endret 29. november 2004 av thomas_c24 Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Gjett hvem som er i arbeidshumør Mini Update Har laga ferdig powerknapp i dag ---- EDIT: Den er 100% Loddefri ---- Bilder sier mer en 1000 ord Brukte 1stk gammel powerknapp og ledninger som fulgte med den, 2 stk flatstifter, 1 stk ny powerknapp og maskeringstape og krympestrømpe Tok og putta ledningen gjennom flatstiften og ned i et lite hull foran, tapet det fast slik at det satt og tok krympestrømpe uttapå Det ferdige resultatet, skal montere den når jeg får fiksa på resten av kassa Endret 29. november 2004 av eKoFiSK Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 hehe enkelt og greit hva trenger man lodding til når man har teip men er det LED i den bryteren? så nesten slik ut på bildene Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 hehe enkelt og greit hva trenger man lodding til når man har teip men er det LED i den bryteren? så nesten slik ut på bildene Er nok bare en rød knapp Jeg som borra hullet til den.. Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Det var nok ikke deg det Kasp, har ikke gjort ferdig hullet til den knappen enda Du fiksa katodeknapp-hullet du. Det var like før det ble for stort. Men det er et veldig fint hull altså Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Det var nok ikke deg det Kasp, har ikke gjort ferdig hullet til den knappen enda Du fiksa katodeknapp-hullet du. Det var like før det ble for stort. Men det er et veldig fint hull altså Ahh Da så.. Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Mini update i dag igjen Har grunna og utvida hullet til powerknappen Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Viste ikke at en knapp gjorde så mye. Ble ekstra stilig nå Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Det ble bra! Hva er de hullene rundt knappen til? Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Det er til Led's, men du har nok bomma litt. Knappen overlapper deler av hullet Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Det er til Led's, men du har nok bomma litt. Knappen overlapper deler av hullet Bombe!!! Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Får vel justere brytern litt ned.. Thomas, du er god til å gjette ass.. Har også retta opp litt på plexiglasset.. har blitt rett i stedet for veldig bølgete I morra håper jeg på å få lakka svart i bunn av kassa Vurderer å ha en kontrollboks i lokket på kofferten, sammen med høytalere. Veldig kjekt med en kontrollboks som kan styre vifter, katoder med soundcontrol, volum på høytalerne og diverse annet som jeg sikkert trenger Endret 30. november 2004 av eKoFiSK Lenke til kommentar
Anonym123456789 Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Hmmmm... Gammel tråd. Skal du ha et eget rom til strømledningen? Det feteste hadde jo vært en kveil med fjær, ala støvsuger. (haha, tenk dere en datamaskin inni en støvsuger, med støvsugerens vifte til kjøling...) Svart-/hvitt-LCD fra en gammel bærbar hadde vært fett. :-D Også bør du ha rød av-/på-knapp inni maskinen, ala "atomknappen" til Boris Jeltsin i "KLM". Hehe.. jeg er vel litt sen, nå, kanskje. :-P EDIT: Fett, du HAR jo rød knapp! Så jævlig harry! Endret 19. februar 2005 av ehasl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå