FuglFøniks Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Altså... Trodde etter de første postene at dette var seriøst, men... Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Ja, dette begynner å gå farlig OT nå. eKoFiSK bør snarest hale inn slakken her. Om ikke, så vil nok en eller annen "pull the plug"....... Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Avslutningen av prosjektet med bilder kommer i helga folkens! Koselig at Skrue har tatt seg en tur innom her EDIT: Gjorde om alt jeg hadde skrevet, dette ble mere riktig Endret 26. november 2004 av eKoFiSK Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Avslutningen av prosjektet med bilder kommer i helga folkens! Koselig at Skrue har tatt seg en tur innom her EDIT: Gjorde om alt jeg hadde skrevet, dette ble mere riktig Vi venter i spenning her, nå Lenke til kommentar
torgros Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 For dere som var med på OsloLan, hvis han hadde tatt med kofferten der, så hadde han vunnet prisen for dårligste casemod. Lover dere Plexiplata har knekt, så har han teipa den. lol Jada thomas.... Jeg har ikke teipa plexiplata...satt den sammen med en annen plexiplate imellom. Jeg har allerede sagt det, så hvis du gidder å følge med og ikke legger inn hva som skjer med MIN worklog, hadde det vært fint.... Kofferten er faktisk ikke ferdig, men den er allerede bedre enn Det ferdigkjøpte Raidmax-kabinettet ditt da thomas Hahahaha... Raidmax kabinett er jo ferdig moddet i posten det Lenke til kommentar
torgros Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) du er mindre Seriøst, begge går i parallelklassen min, de er kortvokste og du er hvor høy? 1.82.. De er lave, skjønner? Var det så høyt da Beklager veldig offtopic.. Klarte ikke dy meg Endret 28. november 2004 av torgros Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Og da er det under 11 timer til det må være ute da.. Lenke til kommentar
torgros Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Og da er det under 11 timer til det må være ute da.. Jepp gleder meg Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 (endret) UPDATE Jada! Alt gikk jo ikke som det skulle i dag heller Har vært på LAN og skal ut og ake snart. Det er jo snø ute De siste bildene kommer når jeg får gjort siste finpuss Men over til bildene: Her har vi klumpen, under Biohazard grillen skal det være en vifte Nightshot, har bare en blå katode nå skal kjøpe fler en gang Noen som har forslag til hvordan jeg kan rydde opp i denne kabelsalaten? Her er klumpen uten plexiglasset på toppen Bør jeg beholde bunnen av kofferten gul? Evt. hvilken farge bør jeg bytte til Noen steder har litt spraymaling sneket seg under maskeringstapen, hvordan kan jeg få fikset dette? Det er aluminum malinga sitter på. EDIT: Slang på dette: Synes PSUen tar litt stor plass også, det er en NorthQ 400w, noen som har erfaringer med å modde den? Nei, jeg har ikke penger til noen 1U PSU Hvor bør jeg ha DVD-brennern min? Går det ann å ta av dekselet uten å ødelegge noe? Endret 28. november 2004 av eKoFiSK Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Se der ja! Dekslet på DVD skal kunne tas av ja. Bare du ikke river det av så går det nok greit. Er det plass til å ha den over hardisken? Jeg pleier å bruke de ståltrådene med plastikk rundt som alltid er rundt alt på nye deler. Blir alltid masse til overs. Disse er fine til ledningene. Billig. Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Se der ja! Dekslet på DVD skal kunne tas av ja. Bare du ikke river det av så går det nok greit. Er det plass til å ha den over hardisken? Jeg pleier å bruke de ståltrådene med plastikk rundt som alltid er rundt alt på nye deler. Blir alltid masse til overs. Disse er fine til ledningene. Billig. Mener du frontdekselet du eller? Men nei, DVD-brennern går ikke over harddisken Og jeg fant et par strips jeg tenkte jeg skulle bruke til ledningene Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) dette var veldig bra sålangt men du burde kjøpe kabelsamlere/strømper Endret 28. november 2004 av JassFatt-aka-Andre Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Mener du frontdekselet du eller? Blir vel det ja. Den plastikken som er foran på DVD-rommen. Har ihvertfall tatt av dekslet på selve skuffen før, mener at jeg tok av resten og en gang. Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Jeg tenkte på og ta av hele metalldekselet og se hvor stor selve cdromen var da. Men det går vel ikke så bra med tanke på laser etc. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Nå har jeg tilfeldigvis åpnet en, nei to CD-rommer for ikke lenge siden. Det var ikke mye plass å spare med å ta av "kroppen". Hvordan det vil fungere med laser vet jeg ikke, men jeg har en anelse om det faktisk kan fungere. Dog det er kun spekulasjon. Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Da dropper jeg det Ingen vits i å risikere en DVD-brenner liksom Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 seriøst! jeg trodde ikke dette ble noe av "tøflus" skal vedde på at du ikke får det til, ser vanskelig ut. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg tenkte på og ta av hele metalldekselet og se hvor stor selve cdromen var da. Men det går vel ikke så bra med tanke på laser etc. bør gå greit så lenge du har noe som cd/dvd'en kan "klemmes" mot i overkant.. altså ta av den greia som er festet oppunder skallet på ROM'en og lime den i taket på kabinettet eller noe.. men det må være ganske preisist da. Tror det værste er at støv og dritt får fri tilgang til alt av mekanikk og andre fintfølende komponenter. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Funker pc'en da Lasse, fått kjøpt ny cpu? Ta med skjermkort viften på skolen i morgen!!!! <3 Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Trulzern: Tror du kanskje jeg gir opp? Er bare litt treg med å jobbe Har liksom ikke giddi å gjøre noe, fordi pcen ikke funka liksom. Nikkor: Nei har ikke det Har ikke penger *glede seg til jul* EDIT: Et par spørsmål Bør jeg bruke vanlig katodeknapp eller soundkontroll boksen fra sunbeam? Går det ann å modde en 400w NorthQ PSU, så den blir litt mindre? Og bør jeg bytte ut gulfargen i bunn av kofferten? Endret 29. november 2004 av eKoFiSK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå