eKoFiSK Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Ehh.. Bare start å le du :!: Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) funka d'kje? Jo, HK funker, men enten så er det HK som ikke passer til CPU, eller så er CPU herpa Endret 28. oktober 2004 av Kasp Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeje... Men noen som vet om det går ann å fikse CPU'en? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeje... Men noen som vet om det går ann å fikse CPU'en? Tror neppe det går, du kan jo sende den tilbake i retur.. Eller så er det det at den ikke passer til det HK du har kjøpt Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Loool. dett er til på le av. hvordan klarte du å herpe den da Ekofisk. Den har jo ikke akkurat latt den ligge lenge. Du har jo bare tatt den fra IBM Hket og over til den andre eller? Du vet vel at du ikke må skylle CPUen i varmt vann, du har vel ikke gjort det har du vel? Keep Up Buddy Endret 27. oktober 2004 av thomas_c24 Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Loool. dett er til på le av. hvordan klarte du å herpe den da Ekofisk. Den har jo ikke akkurat latt den ligge lenge. Du har jo bare tatt den fra IBM Hket og over til den andre eller? Du vet at du ikke må skylle CPUen i varmt vann Keep Up Buddy Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Du vet at du ikke må skylle CPUen i varmt vann Er det ikke det som kalles vannkjøling??? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Du vet at du ikke må skylle CPUen i varmt vann Er det ikke det som kalles vannkjøling??? SERIØST? BWAHAHAHAHA!! Jaja, uflaks.. sa severin suveren... Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Du vet at du ikke må skylle CPUen i varmt vann Er det ikke det som kalles vannkjøling??? SERIØST? BWAHAHAHAHA!! Jaja, uflaks.. sa severin suveren... Nei ikke seriøst.. jeg bare tulla Måtte se reaksjonen Lenke til kommentar
Lickmastr Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 jeg var i et møte med Per Aaland (salgs ansvarlig ps-data) Han hadde med seg et par sånne kofferter, der de demonstrerte et pc-rack system.. ganske tøft.. stå på Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Du kan jo spørre komplett om de vil bytte hovedkort til ett som funker, forklar problemet til de. Kanskje de vil gi det et nytt hk som passer til din cpu. Sjekk om du finner et bra hk hos komplett, som koster like mye og ser bra ut. Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Du kan jo spørre komplett om de vil bytte hovedkort til ett som funker, forklar problemet til de. Kanskje de vil gi det et nytt hk som passer til din cpu.Sjekk om du finner et bra hk hos komplett, som koster like mye og ser bra ut. ADIIII... Det er CPUen som er herpa Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hvordan vet du det? Enig, kan godt hende at det er CPU'en som ikke passer til HK, er typisk Lasse å kjøpe feil.. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Det er nok klistremerket på hovedkort pakken som er herpa, alt er ødelagt. Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Øy! I helga skal jeg gjennopplive/gjøre ferdig kofferten min. Uten CPU da. Kommer update på søndag håper jeg Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Du vet at du ikke må skylle CPUen i varmt vann Er det ikke det som kalles vannkjøling??? Bilde tatt fra overklokking.no sin guide til vannkjøling Du skal ikke tro på alt du ser Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Å sånn som er på bildet der må jeg prøve.. kanskje det funker supert men spøk til side.. synes det er blitt stille her ja, kunne godt tenkt meg noen bilder Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Man må jo _prøve_ å gi folket det de vil ha. Men neida, kameraet er tomt for batteri, og nei jeg kan ikke hente ladern nå. Kan alltids fikse et mobilbilde da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå