eKoFiSK Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) håkæj... har en HP pavilion ze5400 laptop... som ikke yter i det hele tatt.. har nettopp "casemodda" en stasjonær.. på 1.8ghz p4 den yter like bra som den bærbare på 2.8 ghz p4... så jeg fant ut at jeg kan gjøre 1.8ghzen bærbar siden jeg tenker litt koffert, skal den bygges i en koffert.... Har sett mange andre som har gjort dette... men på en annen måte.... jeg skal bygge inn et tastatur... og kanskje en LCD:D Dette er en hurtigskisse jeg lagde i flash.... Har alt klart omtrent... mangler bare en koffert, skal på clas snart håper jeg.... Her er en skisse som thomas_c24 (en kompis) lagde, tastaturet og plexiglasset skal inn over all hardwaren Kofferten lukket.... thomas_c24 lagde denne også prosjektets logo Updates kommer når jeg har vært på clas, skal prøve å dra dit i løpet av helga EDIT: Fiksa bildelinken Endret 29. november 2004 av eKoFiSK Lenke til kommentar
hello100143 Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Det så veldig bra ut det der Tøflus Stå på med det gode arbeidet!!! Lenke til kommentar
klikko Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 kjempe bra, så interessant ut! hvor skal du ha lcd skjermen? skal følge med på denne! stå på Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 kjempe bra, så interessant ut! hvor skal du ha lcd skjermen? skal følge med på denne! stå på I toppen av kofferten.... Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Her er jeg, jeg er tøflus's bitch (tegner) Det var noen som lurte på hvor skjermen skulle være, det blir en 17" LCD skjerm som står slik: Her er noen andre bilder Endret 25. juni 2004 av thomas_c24 Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Ja, en liten update fra kompisen min.... sjekk ut http://www.labanproject.tk.. skal prøve å få inn et bilde av pcen med tastatur også EDIT: Vurderer å lakke tastaturet i LABAN fargene... rødt og gult.. kanskje andre deler også. Må ha en labanlogo på toppen.... EDIT2: LABAN er Nidar sitt varemerke Endret 25. juni 2004 av tøflus Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Ser ut som et bra prosjekt dette! Lykke til Men her er noen (gode) råd: Fint at dere er to om prosjektet, men prøv å gjør det slik at kun en av dere poster bilder og ting som har med prosjektet å gjøre. Da blir det mye lettere å følge med på prosjektet. Skaler ned bildene til maks lovlig størrelse her på forumet (tror det er 400*400) før moderatorene kommer å tar dere! Døm kan værra ille sinna se'! Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Jaja, Jeg poster bilder fra SketchUp og han alt annet, jeg tegner så det blir litt hard å sende det til han så vente til han får tid til å poste den. Ok de er litt store skal fikse det etterhvert, fra og med nå poster vi mindre skal fikse de andre bilde snart og Endret 25. juni 2004 av thomas_c24 Lenke til kommentar
notarget Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Bare lurer på en liten ting, hvordan er det med vinklen på kofferten der skjermen skal sitte? Kan den beveges mer en 90grader? Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Det vet vi ikke får tøflus tar seg en tur til Clas Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Vi trenger mye respons, vi har tenkt til å gjennomføre dette så vi må få litt tilbakemeldinger. Hva bør gjøres anderledes. Har du du noen andre gode ideer? Lenke til kommentar
Novec Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Bør nok holde bildene under 400px, ja... De som er der får være, ettersom de ikke er fælt mange kB, men hold resten etter reglene. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Hvordan skal dere kjøle dette? Skal det være viftekjølt, så må det være litt gjennomtenkt med hensyn til luftgjennomstrømning og slikt. Lage et par-tre hull for vifter også? Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg tenkte på det selv. Lurer på om dette holder: Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Så bra ut, husk på god kjøling. Blir nok varmt inni en trekasse... Se litt på den her. Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) bare en ting.... den zalman vifta skal ikke være der.... og mest sannsynlig ikke den 80mm'en heller(den putter jeg et annet sted) Nikkor: Det er IKKE en trekasse... EDIT: anng. kjøling så finner jeg på en løsning med vifter... thomas_c24 kommer med forslag.... Det er ikke sikkert de blir brukt til slutt Endret 26. juni 2004 av tøflus Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Dette var tøft du! Stå på videre, for jeg vil se mer! Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Dette var tøft du! Stå på videre, for jeg vil se mer! Takker.... ikke så værst ditt heller.. Skulle til clas i helgen, avlyst pga. mamma's hagefest Så ingen kan kjøre Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Buss? Veldig bra prosjekt må jeg si På sketcuo tegningene ser jeg ikke noe tastatur. Skal det henge løst eller bygges inn i plata? Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Buss? Veldig bra prosjekt må jeg si På sketcuo tegningene ser jeg ikke noe tastatur. Skal det henge løst eller bygges inn i plata? Det skal bygges inn i plexi... grunn til at det ikke er på bildet er at det er vanskli å finne et tastatur sånn som jeg vil ha det EDIT: Hva mener du med buss... Endret 26. juni 2004 av tøflus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå