Gå til innhold

the NoName project.. Mini-update 29/11

Anbefalte innlegg

:p håkæj...

har en HP pavilion ze5400 laptop... som ikke yter i det hele tatt.. har nettopp "casemodda" en stasjonær.. på 1.8ghz p4 den yter like bra som den bærbare på 2.8 ghz p4... så jeg fant ut at jeg kan gjøre 1.8ghzen bærbar :D

siden jeg tenker litt koffert, skal den bygges i en koffert.... Har sett mange andre som har gjort dette... men på en annen måte.... jeg skal bygge inn et tastatur...

og kanskje en LCD:D

koffert.jpg

Dette er en hurtigskisse jeg lagde i flash....

Har alt klart omtrent... mangler bare en koffert, skal på clas snart håper jeg....

Kassa9.jpg

Her er en skisse som thomas_c24 (en kompis) lagde, tastaturet og plexiglasset skal inn over all hardwaren

Kassa.jpg

Kofferten lukket.... thomas_c24 lagde denne også

labanproject.jpg

prosjektets logo

Updates kommer når jeg har vært på clas, skal prøve å dra dit i løpet av helga

EDIT: Fiksa bildelinken

Endret av eKoFiSK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut som et bra prosjekt dette! Lykke til :thumbup:

Men her er noen (gode) råd:

Fint at dere er to om prosjektet, men prøv å gjør det slik at kun en av dere poster bilder og ting som har med prosjektet å gjøre. Da blir det mye lettere å følge med på prosjektet.

Skaler ned bildene til maks lovlig størrelse her på forumet (tror det er 400*400) før moderatorene kommer å tar dere! :D Døm kan værra ille sinna se'! :wee:

Lenke til kommentar

Jaja, Jeg poster bilder fra SketchUp og han alt annet, jeg tegner så det blir litt hard å sende det til han så vente til han får tid til å poste den.

Ok de er litt store skal fikse det etterhvert, fra og med nå poster vi mindre skal fikse de andre bilde snart og ;)

Endret av thomas_c24
Lenke til kommentar

bare en ting.... den zalman vifta skal ikke være der.... og mest sannsynlig ikke den 80mm'en heller(den putter jeg et annet sted)

Nikkor: Det er IKKE en trekasse... :p

EDIT: anng. kjøling så finner jeg på en løsning med vifter...

thomas_c24 kommer med forslag.... Det er ikke sikkert de blir brukt til slutt :p

Endret av tøflus
Lenke til kommentar
Buss?

Veldig bra prosjekt må jeg si :D

På sketcuo tegningene ser jeg ikke noe tastatur. Skal det henge løst eller bygges inn i plata?

Det skal bygges inn i plexi... grunn til at det ikke er på bildet er at det er vanskli å finne et tastatur sånn som jeg vil ha det

EDIT: Hva mener du med buss...

Endret av tøflus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...