resh87 Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg har tenkt å kjøpe denne fra Whitebox. Er det dumt å kjøpe fra Whitebox? Siden de ikke er så kjente, er det noen som har noen erfaringer? Er det mye for pengene her? Finnes det noe bedre tilbud? Whitebox PC Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Søk! Er sikkert 20-30 poster om dette Endret 25. juni 2004 av Ravenlord Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 finnes både en tråd her om "whitebox erfaringer" og en om "1557 erfaringer"... lange, men sikkert verdt det før du bestemmer deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg har tenkt å kjøpe denne fra Whitebox. Er det dumt å kjøpe fra Whitebox? Siden de ikke er så kjente, er det noen som har noen erfaringer? Er det mye for pengene her? Finnes det noe bedre tilbud? Whitebox PC Nei det er ikke dumt å kjøpe fra Whitebox, men jeg vil råde deg å kjøpe en CL 56 istedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå