Goophy Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 "Error in kernel.dll! Heart will shut down now!" Hele artikkelen, les den først... Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 jeg tror faktisk at det de har laget er en slags erstatning for tastatur og mus. den dingsen de har laget, hva det nå enn er, vil da kunne bare settes på kroppen et sted med små limputer, sånn som et plaster, og man vil da slippe å måtte bruke tastatur og mus, eller joysticks for den del, for å kommunisere med pcen, som da vil gjøre at dataoverføring inn i pcen går, teoretisk sett, like fort som hjernen din kan lage data, som er veldig fort. synes det egentlig er på tide at en sånn dings kom til verden. Men om jeg nå tar feil, og den dingsen sender signaler INN i kroppen vår, så bør vi starte et korstog for å knuse microsoft før det er for sent!!! ... ... ... jeg skulle ikke ha sagt det over internett, skulle jeg? *løper ut og kjøper hagle, for å beskytte meg mot microsoft sine thugs* *smeller opp stålplater foran vinduer og dører* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Men om jeg nå tar feil, og den dingsen sender signaler INN i kroppen vår, så bør vi starte et korstog for å knuse microsoft før det er for sent!!! Du har nok rett ja... Å sende windows rett inn i kroppen hadde jeg aldri fått meg til å gjøre. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 dobbelt postet siden det allerede ligger en på ->Søppe. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Dobbeltpostet ja, og passer bedre under søppel. Denne stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg