Master Casemod Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 jeg fikk star wars KOTOR i dag.....i cd coveret der cde'ne lå var d et 3 tall.... jeg merka da at det ikke var noe cd1 men det var cd2, 3 og fire?? hva er det for noe`?`??? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Det skal være 4 cder. Råder deg å stikke tilbake til butikken du kjøpte det ved. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Ja det er fire cd'r til sammen, står ikke det bak på koveret hvor system requirements og sånt står? Uansett burde du dra tilbake til butikken ja. Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 sjekk under manualen.. men uansett 4 cd'er skal det vere. Om du ikkje har alle går du tilbake til shappa og forklarer situasjonen. SW:KOTOR er kanskje den beste RPG-Spel opplevelsen eg har hatt og eg kan forsikre deg at du vil ha nokre fantastiske speltimar (er vertfall det spelet eg har vorte mest hekta på, tett oppfølgt av BG2 og NWN innen RPG sjangeren) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå