dafflaff Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg har nå alt på norsk, men har lyst til å få det engelsk, har prøvd å endre innpå språkinnstillinger, men det eneste det gjør er å endre datoene og klokkeslett slik som det er i USA. Også kan jeg endre programmer slik at de fungerer på engels, men jeg vil ha slik at alt blir på engelsk. Som feks. startmeny, menylinjer osv. Noen som vet hvordan jeg gjør det? Ikke kom med noe tåpelig som å kjøpe engelsk versjon. Lenke til kommentar
stout Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg har nå alt på norsk, men har lyst til å få det engelsk, har prøvd å endre innpå språkinnstillinger, men det eneste det gjør er å endre datoene og klokkeslett slik som det er i USA. Også kan jeg endre programmer slik at de fungerer på engels, men jeg vil ha slik at alt blir på engelsk. Som feks. startmeny, menylinjer osv. Noen som vet hvordan jeg gjør det? Ikke kom med noe tåpelig som å kjøpe engelsk versjon. Antar at du har en lovlig lisens. Denne gjelder bare for NORSK Windows XP. Skal du ha engelsk versjon, må du gjøre noe 'tåpelig', evt. noe ulovlig. Lenke til kommentar
dafflaff Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Ja jeg har en lovlig norsk lisens. Går det da ikke an å få engelsk? Lenke til kommentar
moray Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Ikke kom med noe tåpelig som å kjøpe engelsk versjon. Blir litt vanskelig å komme med noe da.. En grunn til at det selges forskjellige språkversjoner. Etter det jeg vet er det ikke mulig å bytte språk på noen måte.. Endret 25. juni 2004 av morcan Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Prøv denne! Eller hvis du er student, prøv denne Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Prøv denne!Eller hvis du er student, prøv denne 3600kr for å ha et annet språk? Skyt-meg-i-fjeset-med-en-hagle, det var dyrt! Lenke til kommentar
wil Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 jeg liker best engelsk versjon av Windows jeg også. har Eng XP, ENG Win2k og eng Win 2003 server. XP kjører jeg forøvrig på laptoppen. alle Windows versjoner er dyre. iallefall de fleste. litt kjedelig dette men MS må jo gjøre jobben sin Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Synes det er ganske dumt jeg, hvis du allerede har betalt for ett språk, hvorfor kan du ikke da bare ta å laste ned en språk pakke eller noe sånt? Du har jo allerede betalt. Lenke til kommentar
wil Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 også kom vi på dette med Linux Linux har alle språkene du trenger. Norsk, Engelsk, Tysk, whatever. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 jeg har win xp home og jeg kan bruke både engelsk og norsk versjon av xp med samme key (lovlig key).. Får til og med aktivert xp med begge.. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 jeg har win xp home og jeg kan bruke både engelsk og norsk versjon av xp med samme key (lovlig key).. Får til og med aktivert xp med begge.. hvordan får du til det? Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Brukte winxp home Norsk versjon først, så etter hvert fant jeg ut at Engelsk var mer stabilt, så det ente med at jeg formaterte og innstalerte den engelske versjonen med min norske key, og det funket flott. Aktiveringen var smertefri og alt funket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå