Gå til innhold

hvordan få engelsk XP?

Anbefalte innlegg

Jeg har nå alt på norsk, men har lyst til å få det engelsk, har prøvd å endre innpå språkinnstillinger, men det eneste det gjør er å endre datoene og klokkeslett slik som det er i USA. Også kan jeg endre programmer slik at de fungerer på engels, men jeg vil ha slik at alt blir på engelsk. Som feks. startmeny, menylinjer osv.

Noen som vet hvordan jeg gjør det? Ikke kom med noe tåpelig som å kjøpe engelsk versjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har nå alt på norsk, men har lyst til å få det engelsk, har prøvd å endre innpå språkinnstillinger, men det eneste det gjør er å endre datoene og klokkeslett slik som det er i USA. Også kan jeg endre programmer slik at de fungerer på engels, men jeg vil ha slik at alt blir på engelsk. Som feks. startmeny, menylinjer osv.

Noen som vet hvordan jeg gjør det? Ikke kom med noe tåpelig som å kjøpe engelsk versjon.

Antar at du har en lovlig lisens. Denne gjelder bare for NORSK Windows XP.

Skal du ha engelsk versjon, må du gjøre noe 'tåpelig', evt. noe ulovlig.

Lenke til kommentar
Ikke kom med noe tåpelig som å kjøpe engelsk versjon.

Blir litt vanskelig å komme med noe da.. En grunn til at det selges forskjellige språkversjoner. Etter det jeg vet er det ikke mulig å bytte språk på noen måte..

Endret av morcan
Lenke til kommentar

jeg liker best engelsk versjon av Windows jeg også. har Eng XP, ENG Win2k og eng Win 2003 server. XP kjører jeg forøvrig på laptoppen.

alle Windows versjoner er dyre. iallefall de fleste. litt kjedelig dette men MS må jo gjøre jobben sin :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...