lavizh Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Hei, Er det flere her som savner flere tester av strømforsyninger ? Testen OK.no gjorde av Aspire PSU 500 Watt (Aspire PSU 500 watt) resulterte i at jeg faktisk bestilte den nå nettopp, da mitt Watt-forbruk begynner og overgå min gamle Chieftec 360w, har regnet ut at jeg bruker ca. 380-400w, men utrolig nok henger PSU'en sammen enda. Bra! Savner også en PSU kategori i HW forumet. Endret 25. juni 2004 av lavizh Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Dette er en tilbakemelding, så hvorfor ikke poste den der? PSU-kategori kommer også Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Dette er en tilbakemelding, så hvorfor ikke poste den der? PSU-kategori kommer også Argh, min første feilposting (trur jeg), beklager så meget Lenke til kommentar
Smartass Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Test en q-tec fram med multimeteret Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 fram med multimeteret Fram med slegga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå