Gå til innhold

Benchmark GF 6800GT

Anbefalte innlegg

Hva syntes du om støynivået? Selv syntes jeg det nesten bråker i det meste laget faktisk...virker ikke som om det er flere modus på vifta her :(

Da må det være noe feil med kortet ditt. For viften regulerer seg ned til lydløs når jeg kommer inn i windows. Har sjekket flere ganger nå. Den bråker bare når maskinen starter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva syntes du om støynivået? Selv syntes jeg det nesten bråker i det meste laget faktisk...virker ikke som om det er flere modus på vifta her  :(

Da må det være noe feil med kortet ditt. For viften regulerer seg ned til lydløs når jeg kommer inn i windows. Har sjekket flere ganger nå. Den bråker bare når maskinen starter.

Å? min bråker som F (iforhold til resten av maskina), konstant høy hastighet på vifta hele tiden...

Jeg får kontakte netshop idag, høre hva de sier..

Lenke til kommentar
Lurer på om det kan være en åpning for å mode Pov6800GT kortet :

http://home.online.no/~ghbingen/6800GTpic/6800gtMolex2.jpg

Lodde på en kontakt til,ei bedre vifte/vannkjøling=6800Ultra?

Nå så jeg hos pov at ultra kortet demmes kjører 425Mhz på core og 1100Mhz på ram...dvs at jeg kjører samme hastighet på ram (1100mhz) men kun 400Mhz på core. Dette er med standar kjøler fra pov...

Om det er vits å lodde på en ekstra molexkontakt kan jo nesten diskuteres..

Lenke til kommentar
Lurer på om det kan være en åpning for å mode Pov6800GT kortet :

http://home.online.no/~ghbingen/6800GTpic/6800gtMolex2.jpg

Lodde på en kontakt til,ei bedre vifte/vannkjøling=6800Ultra?

Nå så jeg hos pov at ultra kortet demmes kjører 425Mhz på core og 1100Mhz på ram...dvs at jeg kjører samme hastighet på ram (1100mhz) men kun 400Mhz på core. Dette er med standar kjøler fra pov...

Om det er vits å lodde på en ekstra molexkontakt kan jo nesten diskuteres..

å lodde på en ekstra molexkontakt greit det,men det er mer som mangler gt/ultra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...