Blåbær Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) hei ville gjerne ha noen forslag til gla house skal liste dem opp her etter som foslagene kommer opp men for at dere skal finne ut hva slags låter jeg mener jeg så skal det være noe ala : dayeene- And It Hurts (Pukka Stonebridge Peak Hour Mix Edit) Ultra Devoted - Time Of Our Lives (Stonebridge Anthem Mix) Full Intention Presents Essence - How Long Jazzy M - Jazzin' The Way Joey Negro Ft. Taka Boom - Must Be The Music låter som tar skikkelig av og får deg opp på danseføttene Sodex - Move Me edit: legge til flere låter Endret 4. juli 2004 av rakib Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg fikk ikke, eeh, tak i noen av de låtene de skrev opp. Men jeg tolker "gla house" slik at dette kanskje faller i smak: Room 5 - Music and you Room 5 - Make luv The Ones - Flawless (club mix) Tidy Trax - Only me Armand van Helden - You don't know me Mylo - Drop the pressure O-Zone - Dragstea din tei Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 er jo litt kjente låter de jeg nevte. var ikke slike låter som dragos låta jeg var ute etter da, har hørt de fleste låter bortsett tidy låta og mylo, men så vidt jeg vet så er tidy det samme som hardhouse men skal få sjekket ut det. men uansett takk for tipsene :!: Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) har hørt rykter om junior jack er bak room5, noen som vet noe om dette? han har jo endel råbrae låter Endret 25. juni 2004 av rakib Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Junior Jack er jo kjempebra. Og det er de to låtene som jeg har hørt av room 5 også. Det finnes faktisk en Junior Jack mix av Make Luv Vet du om Room 5 har gitt ut noen flere låter? (Så digg at det er noen som liker slik musikk) Endret 25. juni 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
music-pilot Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Hei hei folkens! Room 5 har nok mere på samvittigheten ja, og ja, det er Junior Jack som står bak, bitte litt mere info her: http://www.discogs.com/artist/Room_5 og her http://www.room5.info/ Room 5 - Hey Girl Room 5 - Hidden Sun Room 5 - U Got Me Room 5 Feat. Delegation - I Want U Back Room 5 - U Got Me (JJ Original Extended Version) Room 5 - U Got Me (Steve Angello Remix) Room 5 - U Got Me (Richard Grey Friend of Mine Mix) Room 5 F.O.cheatham - Music & U (T.neville Vocal Mix) Room 5 F.O.cheatham - Music & U (Ultrasonics Re Edit) Room 5 feat Delegation - I Want You Back Room 5 Feat. Oliver Cheatham - Music & U (Full Intention Club) Room 5 Vs. Candi Staton - You've Gotta Make Luv Saturday Night EDIT: stay tuned, kommer mer Endret 25. juni 2004 av music-pilot Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 takker så meget music-pilot digger trill me med junior jack men han har tydeligvis mye annet bra på samvittigheten, men over tildere andre, flere gla house låter dere har på lager? Lenke til kommentar
music-pilot Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Her er noen tips fra meg. Jazzy M - Jazzin The Way, en av de virkelig store klassikerene! Det samme gjelder vel Must Be The Music. Layo & Bushwacka - It's Up to You (Lee Cabrera Mix) Jaimeson - Take Control (Lee Cabrera Vocal Mix) Soul Providers - Rise Who Da Funk - Sting Me Red Danny Tenaglia And Celeda - Music Is The Answer Praise Cats - Shined On Me (E-Smoove Mix) Funky Green Dogs - Fired Up! Funky Green Dogs - Rise Up Funky Green Dogs - You Got Me Burning Up Junior Jack - E Samba (Full Intention Club) Boris Dlugosch - Keep Pushin' Christina Milian - Dip It Low (Full Intention Club Mix) Holy Ghost - Superman (Faith Mix) Stefano Sorrentino - Sans Egal ( instrumental, men rivende god grooooove ) Tom Novy - Now or Never John Deago - Subina Vip 2002 - Gotta Have It (White Label) ( Remix av Vanessa Paradis som synger om lenny Kravitz ) Cesar Del Rio - Luna Latina (Orig Mix) Nick Holder - Summer Daze (Original 12'' Mix) Salif Keita - Madan (Martin Solveig Exotic Disco Mix) Yolanda Wyns - I Know You, I Live You (Joey Negro Vocal Remix) Z - Factor - Ride the Rhythm (Joey Negro Club Mix) Mambana - No Reason Bles - Rain Forest Barbara Tucker - Beautiful People Enamor - Down Low (Original) 100% sikker på at noe er glemt så kommer nok tilbake med flere senere. m-p Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Bra låter music-pilot! Jeg har hentet de jeg fant i "platebutikken". Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Disse er VELDIG anbefalt: 1. Sunkids feat. Chance - Rescue Me (3:25) 2. Triple X - Feel the Same (3:18) 3. Junior Sanchez feat. Dajae - B With U (3:30) 4. Mastermind - Free 2 do whatever (3:42) 5. House of glass - Disco down (3:09) 6. Groove Brothers - Work (3:14) 7. Dj marco v & benjamin - Get on down (3:30) 8. Beat freakz - U got da feelin' (3:19) 9. G-starr pres. big world - Morning light (3:38) *Boogie down with the beat* Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 takk :D skikkelig takknemlig for låtene, spess deg music-pilot, må bare nevne at full intention er fav gruppa mi innenfor house sjangren Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 skulle bare nevne hed kandi serien, er cd samlinger med bare house, er ikke alt som er bra der men noe av det de har der er superbra Lenke til kommentar
music-pilot Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Takk for forslagene Holger! Full Intention har mye bra, har du "Full Intention - It's Set To Groove" ? fra tidligere i år, likte den veldig godt. Noen flere tips: Julien Jabre - Paixao Morena - Mafikizolo M - So Fly (Original Mix) M & S - Salsoul Nugget 2002 (Bootleg) M Factor - Mother Mark Knight Ft. Mr White - Be There for You (Chilled Vocal) martynes - Send Me Back Maurizio Nari - hyperactive (club mix) Memi & Rio - On the Dancefloor (T Factory Club Mix) mendez - Blanca (axwell clubmix) meshell ndegeocello - earth M-Gee ft Mica Paris - Bodyswerve (Club Mix) Military Drum - Military Drum (Original Mix) mint royale - sexiest man in jamaica Mixmaster&Stonebridge Feat Isabel Fructuoso - Nothing Without Me Narcotic Thrust featuring Yvonne John Lewis - Safe From Harm Ananda Project feat. Gaelle Adisson - Cascades Of Colour la fuerza positiva - senorita (urban magic vocal) Latin Hustlers feat Cate - So Much Better at Bad (Full Irony Mix) Lucky Charm Feat. Chance - Better Way = samme som = Nathan G. feat. Chance - A better way Mafikizolo - Morena Mamas Pride - Some Lovin (Promo Mix) Massive Lust - Never (Original Mix) Miguel Bose - Sereno - Dr.kucho Remix Mr Timothy F.donica Thorton - Keep Rockin' (Original Mix) nino - el ritmo del tambor (vocal mix) Noyses Feat Barley Brothers - Push Me Under (Original Extended Mix) Ralf Gum Feat. Concha Buika - Nobody Can Touch Me risen from the rank - dark lady (afro lady mix) Same Story - On And On Saudade - Little Suzy Shakedown - At Night the bhangra knights - bhangra nights Tatu - Not Gonna Get Us (Morel's Vocal Mix) Tina Arena - Never (Ray Roc Mix) Furry Phreaks ft Terra Deva - Want Me Like Water Xfono ft Danian - No One Knows (Vocal Main Mix) Darryl D'Bonneau - Can We Do It Louie Vega and Jay Sinister Sealee feat Julie Mcknight - Diamond Life Kathy Brown - Don't Give Up Testament - Sunshining (var noen andre mixer av denne som var bedre, men husker ikke navnet, tror hele navnet var forandret, både artist og tittel på sangen) Dette holder vel for en stund... God fornøyelse! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Bra Music-pilot! *Stikke i platebutikken* Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 http://www.ministryofsound.com Kan høre på all musikken de har gitt ut, og downe kjempemange videoer. Anbefalt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 rå video den på ministry : Junior Jack - Stupid Disco noe for gutta Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Jazzy M - Jazzin' The Way Akurat det første jeg tenkte på når jeg leste gla'house.. Men kommer nok på noen flere: vet ikke helt om denne er house men: Wackside vs. Sisters Sledge - Lost in Music Phil Fuldner Works # 2 - Miami Pop Edit: Dj Rene - music all over the world Endret 30. juni 2004 av Anette_ Lenke til kommentar
ratata Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) tidy trax er vel hard-house\trance? Endret 2. juli 2004 av ratata Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå