TomWhittaker Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Jeg har en 17" CRT (Hyundai ImageQuest v770) som etterhvert har fått ekstremt uklart bilde, noen tips for hvordan jeg kan få klarere bilde? Er såvidt det går an å lese tekst me størrelse 12 i word ... Den er 3år gammel. Edit: Sitter nå på en 15" ...krystallklart bilde i forhold. Endret 25. juni 2004 av ptv- Lenke til kommentar
Laksetrapp Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Har en Hyundai DeluxScan 7770 med samme problemet, denne er riktignok 6 år gammel og har vel gjort nytten sin. Men skulle det være noe å gjøre med problemet er det vel alltids vært ett forsøk... *følger med på tråden* Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Ble litt bump dette, men er det ingenting som kan hjelpe? Kan det ha noe med signalkabelen å gjøre? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Shit happens... Bruk reklamasjonsretten din (5år). Skulle bare mangle at noen står ansvarlig for å ha solgt deg en skjerm som ikke holder mål i en forventet levetid på minst 5 år. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Blir nok ny skjerm på meg, håper jeg Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Har sett dette på forholdsvis nye skjermer også.. Disse ble sendt i retur og jeg fikk nye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå