eaXoN Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) I denne tutorialen står det "Go to the rollover palette". Problemet er at jeg ikke finner den! Noen som kan forklare hvordan jeg kommer til den. Jeg har PS/IR cs Endret 25. juni 2004 av eaXoN Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 View -> Rollover (IR selvsagt) Det er en palett!! Lenke til kommentar
eaXoN Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Enten så er jeg blind eller så er det noen gale med IR en min Ingen Rollovers Lenke til kommentar
lassevk Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Du har en palette som heter "Web Content", gå til denne. Velg så slicen din der, og høyre-klikk og velg det nederste valget "Add rollover state". Da vil den legge til et under-"bilde". Velg så det bildet, og aktiver/deaktiver lag og annet som du vil ha. Lenke til kommentar
eaXoN Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Du har en palette som heter "Web Content", gå til denne. Velg så slicen din der, og høyre-klikk og velg det nederste valget "Add rollover state". Da vil den legge til et under-"bilde". Velg så det bildet, og aktiver/deaktiver lag og annet som du vil ha. Tusen takk! Det var det jeg var ute etter. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 View -> Rollover (IR selvsagt) Det er en palett!! Oioi... skal være Windows - Rollover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå