Neophus Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg hadde skrevet en post, så kræsjet opera samme sekund som jeg klikket "Svar", så denne blir noe kortere enn tenkt. Variasjoner av dette har vært ute siden sent på nittitallet. Nytt, nei. Hvorvidt du synes jeg leker moden eller ei, bryr meg lite. Ja, søppel er ment for forholdsvis meningsløse poster, men denne er like meningsløs som en hundredel av en gråstein på et knuseverk. Når jeg skriver en sms, setter jeg kvalitet fremfor kvantitet, også i disse moderne dager, er der noe som heter noe slikt som "sammensatte meldinger" eller hva de er kalt, slik man kan ha opptil 640 tegn, eller noe slikt i en sms. Der, tror jeg fikk sagt alt. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 er det denne tiden av måneden igjen nå da, neophus... selv om du viste om denne pluginen på slutten av nittitallet, og syntes den var gøy da, spiller vel ingen rolle? jeg visste ikke om den før nå, ei heller mange andre her, og vi syntes den var gøy nå. har du store problemer med det anbefaler jeg en psykiater. vi trenger ikke vite om at du har hørt den for lenge siden og at alle burde være ferdig med den fordi du er det. at enkelte mennesker misbruker en slik plugin ved å lage andre tråder og poste svar i andre tråder er vel for guds skyld ingen andres feil enn de som faktisk gjør det! at dem ikke har vett nok til å forstå at denne kan være irriterende andre steder enn der det faktisk diskuteres om og med denne pluginen, kan ikke andre belastes for. selv om det kanskje var fra denne tråden man fikk vite om den. det er vel på ingen måte 1337 språk, ei heller sms språk. sms språk forkorter jo ned hele språket med eventuelt tall og fjerning av bokstaver, mens 1337 språk bare endrer bokstaver med tall, ikke for å korte det ned, men for at det skal være litt 1337. jeg mente det med psykiateren seriøst. det er virkelig ikke så vanskelig å trykke på rapporter knappen, eller bare overse hele greia. du kan ikke kalle andre fjortisser fordi dem prøver ut noe og liker det der og da. jeg mener, de fleste som hørte "dragostea din tei" de første gangene syntes den var litt fengende, men så blei all interrese borte med en gang. dette er ikke en politisk debatt. du MÅ ikke ha et standpunk, og utrykke det hardt. du kan enkelt og greit bare drite i å lese den irriterende teksten. det er nevnt tidligere at du er bannet fra hw.no, hvorvidt dette er sant eller ikke vet jeg ikke, men det virker jo som du er vant til å utrykke deg på en måte som blir dårlig likt. jeG SYnES PLuGinEN vAr GEniAL, OG MORSom. hAr Jeg BRukT deN stedEr Hvor deT kaN være IRrITerende og sTøTENde? Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 har lest igjennom 3 sider av denne tråden, finni flere banneord enn i en gjennomsnittlig eminem sang!(ikke at jeg har noe imot det, men det er tross alt regler her).jeg er litt enig med begge parter. -det er en ganske unødvendig post. -det hørtes litt artig ut faktisk konklusjon:noen burde seriøst stenge denne posten før hele forumet SnakKEr slIk og neophus blir kasta ut. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) Hvorfor er det alltid slik at når noen har en mening man ikke liker, så ber man de gå til psykiater? Folk tar det opp av de rareste grunner. Jeg liker ikke "fjortissing". Jeg liker ikke at en tråd som dette, får leve i så mange sider. Jeg liker ikke at så mange faktisk syns dette er gøy. Jeg liker ikke at alle skal være så arge mot meg, bare fordi de ikke klarer å se ting fra mitt synspunkt. Bare fordi jeg har en annen mening enn dere, så skal jeg gå til psykiater? Bare fordi jeg har en annen mening enn dere, så er det noe galt med meg? Bare fordi jeg har en annen mening enn dere, så trenger jeg mental sjekk? Skjerp dere. Alle er ikke mainstream lenger, alle bruker ikke winDOS, alle bruker bruker ikke sms-språk, alle som bruker linux skriver ikke "l33t", eller er "l33t", teite plugins til mediaspillere er ikke morsomme, svenskevitser er ikke morsomme, etiketten som nå er på idun ketchup er ikke noe gøy, fjortisser på trimmet moped i trafikken er bare teit. Ja, jeg ramset opp en del usaklig ting, just for the heck of it. EDIT: Jeg kaller alle variasjoner av "lame-speak" sms-språk som regel. lame-speak er alt fra "slkt sprk" til "$|1|{7 $p|544|{" til "slIKt SPRåK". Like teit er det uansett. Beklager for å måtte utsette dere som titter innom tråden som faktisk har noe imot lame-speak, for mine øyesåre eksempler på det. Endret 13. juli 2004 av Neophus Lenke til kommentar
Opus Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Ok, her stopper vi. Krangling om personlige synspunkter kan dere ta en annen plass. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg