Gå til innhold

fESTLIG wINamP PlUgIN!

Daniel

Anbefalte innlegg

Hvis du er sånn hele tida, så er jeg glad for å bli kvitt deg...

Har forresten aldri hatt pluginen gående utenom når jeg posta her, er egentlig bare irriterende (noe jeg ikke sier for å være enig med folk). Har dere sett noen poste med den på i noen andre tråder? Er helt enig i at det er dumt, men syns det er greit at folk bruker den her (og i eventuelle skolestiler :whistle:).

Men jeg syns du overreagerer veldig, Neophus. Syns at folk som prøver å være modne er det mest irriterende på jord. Hvis du vil være så moden som du prøver å virke, hadde du ikke brydd deg med å poste!

(Enten prøver du å være moden (noe som nesten ALLTID virker motsatt; du er et godt eksempel), eller så er du så overlegen mot alle...)

Må gjerne banne meg, med brukere som Neophus er det lite morsomt å være her...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om moderator heller gir meg warn, for å være den som tar det første steget å går ut imot denne idiotskapen, istedenfor å gi warn til alle de som har postet i denne tråden, _bare_ for å vise at de bruker den pluginen, så kyss meg bak, adjø, korrupte drittforum.

Kan ikek du bare holde kjeft å dra til helvete a din taper faen, du fortjener warn mer en noen annen!

Og ikke kom å tru med å forlate forumet, GJØR DET din jævla fjortisfaen!

JoKK ET JÆVLa VepSEbol diN TaPer

Lenke til kommentar
Om moderator heller gir meg warn, for å være den som tar det første steget å går ut imot denne idiotskapen, istedenfor å gi warn til alle de som har postet i denne tråden, _bare_ for å vise at de bruker den pluginen, så kyss meg bak, adjø, korrupte drittforum.

Næmmen så sinna da, Neophus. Fortsatt sinna fordi du er banna fra #hw.no, eller er det mannsen på gang? :)

Du driter deg loddrett ut, og viser en totalt latterlig side av deg selv. Skjerp deg, og ikke tru med å forlat. Det er idiotisk. GJØR DET.

All talk, no walk..

Hørt den? :whistle:

Stikk din taper! :innocent:

Edit: N1 Torsk.

Endret av dimiles
Lenke til kommentar

Jeg støtter neophus fullt ut.

At moderatorene ikke slår ned på slike regelbrudd som denne topicen, reduserer kvaliteten på forumet og får det til å virke useriøst.

Man skal slå hardt ned på alle regelbrudd, ikke la noen glippe under mens resten blir slått ned på.

Første som slo meg da jeg trykka inn på denne topicen var "Her har noen drukket litt for mye, og denne burde være stengt for lengst".

Å gå til angrep på Neophus fordi han klager på denne topicen, er skikkelig lavmål.

Vis en skriver en hel post med caps lock på, vil sansynligvis dere klage på han. Hvorfor er det ikke ok å klage på en topic hvor 50% +- av tegnene er store bokstaver?

Synes Neophus fortener en unskyldning for den oppførselen deres.

Lenke til kommentar

Jeg er mer avhengig av forumet enn jeg trodde, kommer ikke til å klare å forlate det med det første, var mer at jeg ble ganske opprørt som fikk meg til å si det.

Og, det å angripe en person i en tråd som er åpen for alle, er ikke verdens lureste om man vil ha noenlunde respekt fra andre.

Lenke til kommentar
Jeg er mer avhengig av forumet enn jeg trodde, kommer ikke til å klare å forlate det med det første, var mer at jeg ble ganske opprørt som fikk meg til å si det.

Og, det å angripe en person i en tråd som er åpen for alle, er ikke verdens lureste om man vil ha noenlunde respekt fra andre.

ehmm ehmm... Nuff said

Lenke til kommentar
Å gå til angrep på Neophus fordi han klager på denne topicen, er skikkelig lavmål.

Det er mer lavmål å skrive alt det han (Neophus) gjør. I stedet for å banne og bryte flere regelbrudd kunne han brukt "Rapportér"-knappen. Da hadde en moderator vurdert klagen og evt. stengt tråden eller latt den være åpen om moderatoren ikke fant noe galt ved den.

Enkelt og greit. :thumbup:

Lenke til kommentar

Hmm. Ikke for A rippe opp i dette nA, men altsA...

Kan man ikke fA lov, til A lage _EN_ jaevla trAd pA dette forumet, om noe useriOst??? Dette var jo bare en teit, ja sA teit plugin at den var morsom. Som nevnt tidligere sA mA det jo vaere greit A opprette en trAd pA dette forumet hvor alle kan skrive med den ;) Tror neppe folk skriver i andre trAder med den. HAper for ditt eget beste Neo., at du var i ekstremt dArlig humOr nAr du skrev i denne trAden

Og ja, jeg sitter i utlandet :)

Lenke til kommentar
Tror neppe folk skriver i andre tråder med den.

Har sett flere som har skrevet i andre tråder med den winamp pluginnen - det er greit så lenge man bruker denne tråden til å skrive med den men please ikke skriv i andre tråder med pluginnen aktivert.

Lenke til kommentar
Jeg støtter neophus fullt ut.

At moderatorene ikke slår ned på slike regelbrudd som denne topicen, reduserer kvaliteten på forumet og får det til å virke useriøst.

Man skal slå hardt ned på alle regelbrudd, ikke la noen glippe under mens resten blir slått ned på.

Første som slo meg da jeg trykka inn på denne topicen var "Her har noen drukket litt for mye, og denne burde være stengt for lengst".

Vis en skriver en hel post med caps lock på, vil sansynligvis dere klage på han. Hvorfor er det ikke ok å klage på en topic hvor 50% +- av tegnene er store bokstaver?

Synes Neophus fortener en unskyldning for den oppførselen deres.

Vil gjerne vite hvilken regel som brytes, gidder du å si det?

Drikker forresten ikke...

Lenke til kommentar

En haug med forholdsvis meningsløse og like poster? Det at de fleste er skrevet i en variasjon av "sms-språk"?

Jeg har ingenting imot useriøse tråder i utgangspunktet, men denne blir bare for dum.

Når tråden er på flere sider, og alle sidene består av omtrent bare poster som er laget bare for å vise at man kjører den plugin'en, da blir det for dumt.

"*se så tøff jeg er som gjør det samme som alle andre*".

Jeg venter fortsatt på at torsteinen utdyper hva han mente med det lille han sa. :-)

EDIT: Oh, den pluginen, er forresten ikke morsom. :p

Den var det kansje sent på nittitallet. ;)

Endret av Neophus
Lenke til kommentar

Meningsløst. Det var derfor jeg originalt la tråden i "Søppel". En moderator flyttet den.

Mange like poster. Ja. Her har jeg vel ikke så mye å si...

SMS-språk. Skal ikke det være tids- og plassbesparende for å få mere innhold på en SMS-melding? Vil gjerne høre din definisjon.

At pluginen ikke er morsom... vel, noen folk som posta her mente den var det! Faktisk, de fleste som posta her mente det! Var vel derfor de posta og sa at den var morsom!

"*se så tøff jeg er som gjør det samme som alle andre*".

DU er sånn! DU må leke moden, og nekter å ha det litt gøy. DU må leke moden, og nekter å innse at noen faktisk syns pluginen er litt morsom!

Hw.no forumet har MANGE brukere, og langt fra alle har posta med pluginen aktivert! De som brukte den, var de som ikke gjør som aller andre, og tør å gjøre noe litt nytt. De som ikke er som deg og tror man må være så "moden".

(EDIT: Selvfølgelig mente jeg de som posta i denne tråden, bare sånn hvis noen lurte.)

Endret av nerdVANNA
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...